Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Voi hävetys

Aloittaja Hillevi, 02.09.07 - klo:18:31

« edellinen - seuraava »

Baotian

Olen 43 ja hyvä on skootterilla ajella , ei siinä ole muuta kuin alaikäraja skootterilla ajeluun.  ;D

Hillevi

Huh helpotus, enemmänkin löytyy..taidan laittaa gallupin pystyyn  ;D

solifer export

Juu 31 ja risat enkä yhtää häpeä mennä soliferilla vaikka töissä vähän sitä kiusoitellaa.. Kateellisia ovat kun eivät omaa kehtoo ostaa ;D.. eihän tuossa vauhtia hirveesti ole ja tukka hulmuaa vaan jos sopiva alamäki osuu kohdalle tai tiukka vasta tuul,i mutta se tunnelma siinä sen tekee... 8)
Ei enää kehien ruuhkaa vaikka sormet jäässä ja silmät kosteina!!!

Baotian

Lainaus käyttäjältä: Hillevi - 03.09.07 - klo:20:30

Toinen gallup kiinalaisten osiossa.

pappavm64

Ei tarvitse hävetä. Mie vm64 ja ajan Kymcolla. Aivan upeeta.

helkama sc1

Lainaus käyttäjältä: Hillevi - 03.09.07 - klo:20:30

ajamaan vaan itse olen 29 vuotias ukkeli , tänä kesä ajettu jo 1300 uudella skootterilla

allinug

Ääääh...Älä välitä!Mun ukkoni ilkkui alussa kun ajelin pinkillä moposkootterillani mutta ..entäs nyt...Lupasi jopa hankkia mulle uuden skootterin keväällä kun hoidan koirat ukon lomaillessa Thaimaassa :P.
Mun ikäni ei ole mikään salaisuus,olen 61 v ja ylpeä siitä.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: allinug - 06.09.07 - klo:13:39
Mun ikäni ei ole mikään salaisuus,olen 61 v ja ylpeä siitä.
Sinähän olet vielä juniori-iässä  ;D. Juuri mietittiin, että ostettaisiin lahjaksi 75-vuotiaalle skootteri, kun valittaa että postilaatikkomatka käy mökillä pitkäksi.  ;)
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Irkku

Me ostettiin appiukolle poikavuosiensa unelma jonka isänsä meni julmasti vaihtamaan pulsaattoripesukoneeseen appiukkoni ollessa intissä ja kuulleensa että anoppini odotti esikoistaan eli siis appiukon lapset ja lähimmät ostewttiin Jawa 250 kun hän täytti 60V nyt kesällä.

Anoppi vitsailikin kun minä tulin skootterilla heille että voitte mennä "papan" kanssa hiukan ajelemaaan :)

Kyllä noihin kaksipyöräisiin tuntuu olevan aika kiintymys, oli appiukko aika herkillä kun tuo ajettiin pihaan viime heinäkuussa, ja peli on laitettu museorekisteriin.

Love82

Mullakin jo ikää 25 mutta ei hävetä yhtään. Ennen skootterointia ajoin vanhalla mopolla  :D

LuJaa

Oho! Taidan olla naiskaartin vanhimpia  ::). Vm-68 ja ostin juuri ekan skootterin. Hiukan mietin sitäkin olisiko pitänyt siirtyä suoraan moottoripyöriin näin viidenkympin villityksen kynnyksellä, mutta onneksi ne on liian kalliita budjetille ylläpitää  ;)

PappaSkootteri

no et vielä sillä kurkkasin juuri tuossa jotta "allinug":lla ikää olisi nyt 67v  ;D
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

Kone

Hävettäähän se nyt skootterilla ajella. Ei saa edes vaihteita vaihtaa. Moottoritielläkin on 175 lasissa koko ajan, ettei kukaan tunnistas. Helpotuksen tunne on suuri, kun pääsen kotiin ja laitan skootterin peiton alle. Kukaan ei näe. Joku aina kysyy mikä pyörä sulla tuossa pressun alla on? Hiki valuu ja kädet tärisee.. Giler... Suzuki Haybusa vastaan ja säntään sisälle.

hanzei

Mortonki, mä oon kiree viisvitonen, mulla on skooterista pienempi malli Suzukin moposkooteri, 49 kuutioinen mallia 86 Love, eikä yhtään hävetä ajella semmosella, päinvaston , saan enemmän ihailevia katseita kun harlikka kuskit.

User

Vm -64 olen itse , ei niin mitään hävettävää kun 49 cc vivacityllä ajelen.