Kokemuksia piikkiskootterista (Peugeot Elyseo 125 vm.-02)

Aloittaja keijopel, 24.05.11 - klo:10:51

« edellinen - seuraava »

purgiaali

Ihan mukavalta peliltähän se pösö vaikuttaa. Pääsin tekemään pienen koeajon tänään, kun tagatuboksen kanssa juotiin kahvit hämeenlinnassa. Jousitus oli paljon pehmeämpi kuin mitä omissa mopoissa, ja hieman korkeammalla tuossa istutaan. Mukavaa vaivatonta kyytiä tarjosi peli.  :)

tagatubos

Kyllä se ihan kivasti liikkuu. Täytyy vain säätää tyhjäkäyntiä ja ostaa palikkaa, jotta siitä saa vielä paremman ja itselle sopivamman.
Orkkis tuuliohjain on kyllä syvältä, kun se ohjaa kaiken ilman suoraan kaulaan ja kypärään. Täytyy etsiä sellainen iso "mellakkasuoja" eteen.

Kiitoksia vain Purgiaali vielä kaffeseurasta!
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

Midland

Mulla löytys reilun kokonen tuulisuoja jos kiinnostaa.

tagatubos

Lainaus käyttäjältä: Midland - 26.08.12 - klo:22:49
Mulla löytys reilun kokonen tuulisuoja jos kiinnostaa.

Juu kiinnostaa! laitoin viestiä...
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!

tagatubos

Nyt on skootterilla takana jo melkein 1000 km ja peli tuntuu vain piristyvän!
Oli ilmeisesti aika karstainen kone, kun se mulle tuli.
Nyt se saa luvan tottua pidempiin siivuihin, ainakin sen aikaa kun lämmintä riittää.

Koitin kysellä maahantuojalta noiden rullien painoja, mitkä tässä on vakiona.. heillä ei kuulema ole mitään käsitystä siitä.
Tietäiskö joku, minkä painoiset nuo vakiorullat ovat?