Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot Kisbee

Aloittaja ckolli, 19.04.11 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

tagatubos

Jos mä ajan tolla kisbeellä (paino +100kg), niin kulutus pyörii lukemissa 3,14 - 3,6l/100m. Emäntä pääsee hitusen alle 3l/100km.
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: blade - 30.08.12 - klo:16:47
Onks kukkaan hommannu teharia tähän nelariin.Kyselin leo vincee 4t:ä,ei kuulemma ole käypästä.
Tuohon koneeseen löytyy tehareita pilvin pimein, myös Leovinceltä. Voin 80€:n hintaan myydä sulle Leovince vinscoot teharin, jos kiinnostaa.

blade

Onko kellään tietoa varin rullien painosta mitkä vakiona?

Coastside

Melko varmasti 6 grammaiset ja jos vaihdat 5 g niin kulkee paremmin mäkiin. Jos se tyydyttää noilla niin et voi mitään vaihdolla.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jaman1

Mistäs tähän sais kaasarin ostettua kun pitäs toi kaasari melko varmasti vaihtaa sellaiseen missä on manuaaliryyppy+suutinta vaihtaa talvioloihin sopivaksi? Ja minkäs kone tässä on? Ylipäätänsä mistä tähän saa osia kun ei tunnu löytyvän mistään?

Sampuli

GY6 139QM* 50cc.
Fuden yms. koneenosat sopii.
Lainaus käyttäjältä: ko2610Kannattaa muistaa vanha totuus... moottoripyöräilijöitä (skobailijoita, mopoilijoita jne.) on kahta lajia: niitä, jotka ovat kaatuneet ja niitä, jotka eivät vielä ole kaatuneet.

Coastside

Manuaaliryyppyä näihin ei saa. Ryypyn muovirunkoa voi kiertää auki ja se rikastaa seosta. Suuttimia saa ja kannattaa vaihtaa talveksi suurempiin, siis molemmat. Niitä on 4 ja 5 mm kierteellä. Tyhjäkäyntiin ja käynnistyksiin auttaa ilmaruuvin kiinnikiertokin ja tyhjäkäynnin nosto. Imuaukon tukkiminen vaahtomuovilla auttaa sekin. Lämmitystä nämä erityisesti kaipaisi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

paloggi

Itse olen lämmitänyt aina ennen käynnistystä, itsellä speedfight2. Huomattavasti notkeammin lähtee, kun antaa vähän lämpöä..Tuo automaattiryyppy, kun ei ole mikään paras näin pakkasilla eikä muutenkaan..

jaman1

Juu tuota mikäs cdi boksi tähän käy?

näistä jompi kumpi?
http://www.janikaasalainen.fi/zhonguy-zy50qt7-2napainen-p-2295.html

http://www.janikaasalainen.fi/naraku-cdilaite-2nap-pistoke-139qmaqmb-p-7101.html

Ja onkos kukaan ohittanut tuota rajoitinta? jos on niin miten?

blade

Tuossa linkki jossa kuva rajoittimen ohitukseen,tuolla ei pelkästään kulje lujaa,mutta kannattaa kokeilla varin painojen vaihtoa myös. http://img855.imageshack.us/img855/7356/cdientdrosselt1.png

pugt200

Onko kukaan mitannut tarkasti mita vakio Kisbee kulkee? Meneeko oikeasti 45 km/h?

blade

Viimekesänä kokeilin vakiolla kulkuja,itsellä gps:n mukaan tasasella 40kmh ja mittari näytti 52kmh.

User

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

blade

Kyllä mä ihmetteen noita suomi24 keskustelussa olevia nopeuksia,ittellä rajotin ohitettu ja tasasella kulkee 55.Kyllä hyytyy ylämäkeen ihan selkeesti,vakoina rajoittimella gps:llä mitattuna menee tasan 40.