Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Gilerakuskit / omistajat!

Aloittaja FrozenCorpse, 10.08.07 - klo:14:22

« edellinen - seuraava »

FrozenCorpse

Tänne kaikki pälättämään, joilla on Gilera! Itellä Stalker.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

v42

Ostin Nexsus 250. Toivotaan hyvää kesää. Pitää etsiä reittejä tältä pohjanmaalta. Terveisin V42...

Samppa

Onnea uudelle "mopolle". Toivottavasti saat hyvin kilometrejä pohjanmaan lakeuksilla ja jopa vähän kauempanakin  ;D
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

FrozenCorpse

Hei siistiä, uusia Gilerakamuja tänne!

jebulis

taas yks gilera kuski:D mullla runner

samil

Liitympä Gilera kuskeihin! Eli Derbi Gp1 Open lähti vaihtoon ja tilalle tulossa lähiaikoina Gilera Runner Purejet! Käyttökokemuksia siitä tulee kunhan ajokelit alkavat  8)

FrozenCorpse

Onko nuo suurempirunkoiset millasia ajaa? Verrattuna normikokoiseen skootterinrunkoon?

Samppa

Lainaus käyttäjältä: FrozenCorpse - 20.05.09 - klo:09:28
Onko nuo suurempirunkoiset millasia ajaa? Verrattuna normikokoiseen skootterinrunkoon?
Tietysti riippuu siitä mikä on se normi ja mikä suuri, mutta omasta mielestäni nämä isommat (yli mopot) on kyllä mukavampia ajaa koska ovat käyttäytymiseltään vakaampia (tässähän vaikuttaa myös paljon se rengaskoko). Eli kun paino kasvaa, nousee ainakin minun mielestäni myös ajomukavuus. Tokihan sellainen yleinen käsiteltävyys, eli kun lykitään jossain pihassa tms. aina hankaloituu.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

samil

Mukava ja vakaa pelihän tuo on ajella! Pehmeästi kulkee ja itse mahdun mukavasti kyytiin, onhan tuota pituutta se 195cm..  :)

GileraRider

Mulla Runner PJ ja hyvi kulkee<3

poeka