Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Downtown 300i

Aloittaja mopoilija, 01.08.10 - klo:20:39

« edellinen - seuraava »

PappaSkootteri

olin tunnistavinani että tulit vastaan aamupäivällä kun ajettiin kolmen letkassa lahteen vanhalla lahdentiellä hieman ennen lahtea...
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

Lapo

Heips Kymco dt miehet ja naiset tietenkin.Tuli hankittua sitten DT ja nyt kuumeisesti odottelen kevättä. Kokemusta on kertynyt mp:stä viimeksi oli gsx1400 Suzuki eli pikkuisen pienempään mennään. Mutta uskon DT:ssä olevan ihan tarpeeksi vastusta minulle ensi kaudeksi.Eli moikataan kun nähdään :)

perttikalevi

Tervetuloa tyytyväisten DT kuljettajien joukkoon.

Lapo

Lainaus käyttäjältä: perttikalevi - 25.02.13 - klo:23:52
Tervetuloa tyytyväisten DT kuljettajien joukkoon.
Juu kiitoksia vaan. Uskoisin kyllä olevani tyytyväinen Kymcoon. Aikas hiljaista täällä tuntuu vielä olevan. Mutta onhan tuohon kevääseenkin vielä vähän aikaa. Toivottavasti porukka piristyy ja löytää tämän foorumin.Siis kevättä odotellessa

Partanen

Tervetuloa palstalle. Sitähän sitä on ihmetelty, että minne skootteri-ihmiset ovat kadonneet. Olis luullut, että löytävät tänne, kun skoottericlubilaiset sulkeutuivat entistä enemmän omiin oloihinsa pian vuosi sitten. Mutta ootellaan taas kevättä, ja toivotaan parasta.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Kymcomies

Joo, tervetuloa DT-kerhoon! Ihan kelpo peli on kyseessä, mutta ajoasento saattaa tuntua pidemmällä reisulla ahtaalta (jos on pituutta yli 175 centtiä) ja ajoviima pyörii kypärässä pirullisesti ( siihenkin auttaa korkeampi tuulilasi), muuten ei valittamista. Tällä hetkellä ainoa kiinnostava vaihtoehto DT:n tilalle olisi Hondan NC700:nen, jonakin mallimuunnoksena, mutta palkankorotusta tai arpajaisvoittoa odotelessa ajelen vielä Kymcolla !)

Lapo

Tattis vaan Kymcomiehelle. Joo näin ajattelinkin että tuulilasia joutuu varmaankin muuttamaan, mutta katselen tilannetta kunnes muutama kilometri on takana päin.
Onhan tuossa varmaan ero entiseen mopoon joka oli kuitenkin 1400:nen mutta uskon että ehdin kyllä Dt:llä perille ajoissa. Pitänee lähteä muutama sekuntti aikaisemmin :o
Fiilistelyyn uskon kyllä pääseväni, enää kun tuo vauhti ei ole pääasia ;D Muutenkin nämä skootterit tuntuvat lisäävän kiinnostusta aina vain enemmän. Moni mopoilia tuttava on
vaihtanut pelinsä skootteriin, ja ovat olleet tyytyväisiä. Mutta jokainenhan taplaa tyylillään, makuja on siis moneen junaa...

Kymcomies

Joo, skootteri on oiva peli, jos ja kun tietää mitä haluaa. Kaupunki- ja taajama-ajossa ihan ykkönen ja matkaakin voi hyvin heittää, jos ei ala pinna keittää. Kynnys  skobolla ajamiseen on matala, ainakin minun mielestä. Varsin mukavaa on myös vaihteettomuus ja se, että jäykempikin pääsee satulaan ilman noloja kommelluksia... Mulla on tulossa viides skobokesä, eikä kauheesti ole vielä tökkinyt. Uusia pyöriä ja uusi kuskeja näyttää olevan tulossa, hyvä sekin.

Toivottavasti saataisiin taas keskustelu elpymään foorumilla, ja oltaisiin myös avoimia erilaisille ajatuksille ja mielipiteille.

perttikalevi

Ei tarvi tuulilasia vaihtaa, riittää kun laitat samanlaisen tuulenohjaimen kuin tuulenohjan keskustelussa on esitelty.
Toimii hyvin tiedän kokemuksesta. Lisäohjaimessa on hyvänä puolena korkeaan tuulipleksiin verrattuna se, että sen voi laskea alas, ajaessasi vasta-aurinkoon hieman pa......lla ja naarmuisella pleksillä.
Ei ole vielä kahden kesän ajelu kokemuksella pinna lämmennyt ei kaupunki eikä maantie ajossa, minä ainakin olen erittäin tyytyväinen DT:hen.

Lapo

Lainaus käyttäjältä: perttikalevi - 28.02.13 - klo:00:45
Ei tarvi tuulilasia vaihtaa, riittää kun laitat samanlaisen tuulenohjaimen kuin tuulenohjan keskustelussa on esitelty.
Toimii hyvin tiedän kokemuksesta. Lisäohjaimessa on hyvänä puolena korkeaan tuulipleksiin verrattuna se, että sen voi laskea alas, ajaessasi vasta-aurinkoon hieman pa......lla ja naarmuisella pleksillä.
Ei ole vielä kahden kesän ajelu kokemuksella pinna lämmennyt ei kaupunki eikä maantie ajossa, minä ainakin olen erittäin tyytyväinen DT:hen.

Ok kiitos tiedosta...siis tuuliohjain on seuraava hankinta.

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: Lapo - 25.02.13 - klo:20:25
Heips Kymco dt miehet ja naiset tietenkin.Tuli hankittua sitten DT ja nyt kuumeisesti odottelen kevättä. Kokemusta on kertynyt mp:stä viimeksi oli gsx1400 Suzuki eli pikkuisen pienempään mennään. Mutta uskon DT:ssä olevan ihan tarpeeksi vastusta minulle ensi kaudeksi.Eli moikataan kun nähdään :)

Missä päin lapo ajelet DT:llä?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Ei mopolla mahottomia

Kymcomies

Pitänee järjestää keväällä Dt treffit  :D

Lapo

Lainaus käyttäjältä: kaahonen - 28.02.13 - klo:18:49
Lainaus käyttäjältä: Lapo - 25.02.13 - klo:20:25

Missä päin lapo ajelet DT:llä?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Täällä Järvenpään suunallahan sitä pitäisi kurvailla. Tarkoitus olisi ajella työmatkatkin skootterilla Vantaan koivukylään saakka. Matkan pitäisi taittua mukavasti vanhaa lahdentietä käyttäen. Täytyy kehitellä jotain tulevalle kesälle. Tiloja ja majoituksia voisi olla aika helppo järjestellä, ja sitäpaitsi porukassa on kiva ajella.

Lapo

Lainaus käyttäjältä: Kymcomies - 28.02.13 - klo:18:51
Pitänee järjestää keväällä Dt treffit  :D
Juu oikein hyvä idea. Kyllähän me jotain saadaan kasaan aivan varmasti. Niin ja näissä piireissähän se Laatu korvaa sen määrän ;)

perttikalevi

Lahestakin olisi halukas DT tulossa tapahtumiin jos vain löydetään sopivat paikat ajat tapaamisille.