Kirjoittaja Aihe: Peugeot elystar yleistä keskustelua  (Luettu 26825 kertaa)

Poissa anttisku

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 46
Vs: Peugeot elystar yleistä keskustelua
« Vastaus #60 : 18.02.20 - klo:06:46 »
Avasin joutessani läppärungon esille ja siinähän oli murtumia sekä pieni pala puuttui. Mopokellarista löytyi uusi jämäkämpi malli :D Purkuhommia oli jonkun verran ja tuli siinä samalla putsattua kone joka puolelta. Sähköliitokset myös kätevästi samalla putsaten jne. Narakun etuvari taasen paikoilleen ja yhdistellen painoja malliin 3 x 5.7 grammaiset ja 3 x 7 grammaiset. Nyt alkaisi omaan makuun olemaan kierrosherkkä ja kaasua löysätessä kierrokset tippuu mukavasti alas ja uudelleen kaasuttaessa taasen nousee heti. Laitoin samalla myös RVS-aineet koneeseen testimielessä ja odotellaan mitä tulee. Seuraavan kerran isompia näperryksiä kun tekee niin helpompi taitaa olla ottaa koko moottori irti ja pöydälle. Hyvin nyt kiertää ja toimii kuten pitääkin.
-ZHENHUA MONKEY 50 CC 2019
-CF MOTO 800 TIELIIKENNEMÖNKIJÄINEN 2013
-PEUGEOT ELYSTAR TSDI 50 CC- 2003
-PIAGGIO MP3 500 IE BUSINESS 2013

Poissa anttisku

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 46
Vs: Peugeot elystar yleistä keskustelua
« Vastaus #61 : 11.03.20 - klo:10:29 »
Oliskohan kellään tietoa hieman pidemmistä variattorin hihnoista? Nykyinen Motonetin Gates 766x17.5 (Motonetin numero: 98-33217) vaikuttaa aavistuksen liian lyhyelle. Takavarista jää ainakin 5 milliä vaille lautasten ylätasosta hihna ja etuvarista jää hieman vajaaksi tussimerkinnät tuolla Narakun hieman alkuperäistä isommalla lautasella. Variaattorin rullat on 8 grammaiset ja Motoforcen kytkin kaikkine härpäkkeineen takana. Täytyy varmaan käydä Motonetissä vertailemassa tuota aiemmin mainitsemaani johonkin toiseen. Lueskelin tämän palstan syövereistä jonkun Soliferin hihnan mikä Motonetin numerolla 98-17211 olisi kai jonkun verran pidempi. Hihna lepää aika mukavasti tällä hetkellä variaattorin holkin päällä ja kun otat hihnan pois niin siinä on ihan kiva mutka painautunut :) Toimii kuitenkin ihan kivasti, mutta ainahan voi parannella.

« Viimeksi muokattu: 11.03.20 - klo:12:06 kirjoittanut anttisku »
-ZHENHUA MONKEY 50 CC 2019
-CF MOTO 800 TIELIIKENNEMÖNKIJÄINEN 2013
-PEUGEOT ELYSTAR TSDI 50 CC- 2003
-PIAGGIO MP3 500 IE BUSINESS 2013

Poissa konenikkari

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 6176
  • Professional mechanic 50V NITROX
Vs: Peugeot elystar yleistä keskustelua
« Vastaus #62 : 11.03.20 - klo:11:35 »
Kuvat ei näy, käytä hyväksi havaittua kuvapalvelua.

"Kuvan liittäminen foorumille.
Mene sivulle aijaa.com https://aijaa.com/
Valitse koneeltasi kuva jonka haluat ladata, ja valitse lataa.
kun kuva on latautunut, vieritä sivua alaspäin ja valitse haluamasi kuvakoodilinkki,
kopioi se ja liitä tekstiisi.
Onnea"
« Viimeksi muokattu: 11.03.20 - klo:11:42 kirjoittanut konenikkari »
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Poissa anttisku

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 46
Vs: Peugeot elystar yleistä keskustelua
« Vastaus #63 : 03.09.20 - klo:06:33 »
Onkos kellään kokemusta Elystarin etuiskareiden öljyjen vaihdosta miten helpoiten hoituu? Itselläni ei ole kokemusta kyseisen homman tekemisestä missään vehkeessä. Paiolin keula näkyisi olevan.
-ZHENHUA MONKEY 50 CC 2019
-CF MOTO 800 TIELIIKENNEMÖNKIJÄINEN 2013
-PEUGEOT ELYSTAR TSDI 50 CC- 2003
-PIAGGIO MP3 500 IE BUSINESS 2013