Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

sym jet sport x 50 s

Aloittaja so, 06.08.07 - klo:17:37

« edellinen - seuraava »

nonera

Itselläni on tuo kyseinen Sym jet sport x 50 s. En ymmärrä miksi moinen hössötys että skootteri olisi huono? Ostin sen talvella uutena. Maksoi 1200€. Oikea hintahan on hieman kalliimpi. Aloitin ajot heti keväällä kun lumet olivat sulanneet. Skootteri on mahtava. Kulkee vakiona ihan hyvin. Alamäkiä pääsee n. 60-70km/h riippuen pituudesta. Suoralla se kulkee n. 53km/h.
Olen itse ajanut 3500km, eikä ole tullut mitään ongelmia matkalla. Plus että se 4 vuoden takuu on ihan hyvä juttu, käy vaan heittämässä huollot kun pitää, siinä se. Eikö se ole kannattava varmuuden vuoksi, jos häikkää tulisikin? Skootterilla parempi myyntiarvokin, kun siitä haluaa eroon.
Skootterissa ei ole ollut mitään vikaa, vaikka olen kaatunutkin sillä kerran. Eteenpäin se kulkee yhtä hyvin. Kiihtyy hyvin yms.
Jos on matkustaja kyydissä, niin kiihtyy huonosti. Mutta entäs sitten? Niin tekevät useimmat muutkin skootterit.
AAMEN! :)
Suosittelen Sym jet sportia kaikille. :)
Tiesittekö, että Symin koneen tekijät olivat ennen hondalla töissä. Tekivät hondan moottoreita, kunnes halusivat oman merkin. Heillä oli tietoa ja taitoa tarpeeksi, joten tekivät Symin. Sym on siis tavallaan yhtä hyvä kuin honda, mutta suosioa ei ole vain yhtä paljon.

Coastside

http://www.motot.net/wiki/Moposkoottereiden_hyvät_ja_huonot_puolet#Sym_Jet_euro_X

Tuolla on kehut ja haukut monista. Viitauset hondaan vie viiskytluvulle taiwaniin, jossa oli rinnakkaisvalmistusta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04