Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Honda SCV110 Lead

Aloittaja vilkkuvalo, 12.01.10 - klo:23:05

« edellinen - seuraava »

khaosaming

Lainaus käyttäjältä: -T800- - 07.05.12 - klo:21:26
...netin kautta Suomesta tilata tähän malliin pakoputkea ja miksei muitakin osia?
-----------------------
--> Ebaysta putki

--> Täältä osia

Laitapa kuvia ja kerro kokemuksia Leadistasi tänne palstalle. Kiinnostaisi kovasti.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

-T800-

^Kiitos paljon linkeistä.

Olen ollut suht tyytyväinen Hondaan. Luotettava peli on ollut. 9000 kilsan kohdalla vein liikkeeseen mistä ostinkin sen ja siihen vaihdettiin variaattorin hihna ym. romppeita. Huollon hinta oli n. 300-400 euroa. Nyt mittarissa on 18500 km. Olen ajellut kesät talvet M+S renkailla jotka pelaa ympärivuotisessa käytössä hyvin. Hankintahinta oli silloin vuonna 2005 2350 euroa  ja vakuutukset minun bonuksilla on alle 200 euroa vuosi. Eli aika halpoja kilometrejä. Penkin alla oleva tavara tila on pieni, sinne ei mahdu umpikypärä. Myös käynnistinpoljin on huonosti suunniteltu, poljinvoima ei välity optimaalisesti männän heilutukseen saakka. Toki Honda on hyvä käynnistymään sähköstartillakin, joten tuota manuaalistartti on ollut melko turha.

Mutta onko tosiaan, ettei tähän skootteriin suomesta löydy varaosia? Olen nimittäin aina vähän aristellut tuota ulkomailta tilausta.

khaosaming

Lainaus käyttäjältä: -T800- - 08.05.12 - klo:07:03
...onko tosiaan, ettei tähän skootteriin Suomesta löydy varaosia?
--------------
Jos tarkoitat, että jossakin Suomessa olisi osavarasto, niin epäilen. Tilaamalla maahantuojan kautta onnistuu varmasti, sillä lain mukaan malleihin täytyy olla saatavilla osia kymmenen vuotta. Kysy Bikeworldin huollosta ja vertaile hintaa itsetilattuun.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

-T800-

Lainaus käyttäjältä: khaosaming - 08.05.12 - klo:09:17
Kysy Bikeworldin huollosta ja vertaile hintaa itsetilattuun.
Pistin sähköpostikyselyn Hondan pakoputkesta Vantaan Bikeworldiin eikä minkäänlaista vastausta ole kuulunut. No odotellaan vielä.

kani

Eikö tollanen oo suomessa ihan uskomattoman kallis? Olisko easypartsilla?

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

-T800-

Lainaus käyttäjältä: -T800- - 07.05.12 - klo:21:26
Minulla on ollut vuodesta 2005 saakka Hondan SCV100 malli. Mittarissa on yli 18000 kilometriä. Olen ajanut ympäri vuoden, kelissä kuin kelissä. Nyt on pakoputki niin ruosteessa, että on pakko ostaa uusi. Tietääkö kukaan voiko netin kautta suomesta tilata tähän malliin pakoputkea ja miksei muitakin osia?
Nyt osaan vastata omaan kysymykseeni. Kukaan suomalainen kauppias ei vastannut sähköpostikyselyyni tai heidän nettisivuilla oleviin yhteydeonottolomakkeisiin Hondan SCV100 Leadin pakoputkiasiassa.

OEMmotorparts.com sivuilta löytyi ko. pakoputki, jonka hinnaksi tuli kotiin kuljetettuna 342 euroa. Tilauksesta kesti n. neljä viikkoa kun pakoputki oli kotiportaillani. Pakoputken tuoja oli jättänyt paketin rohkeasti pihalleni vaikken ollut kotona.

Nyt pakari on kiinni, eli oikea osa tuli. Pakoputken työnlaatu on minusta aika räkähitsinen vaikka putken kupeessa lukeekin honda.   Kiitos paljon tälle foorumille asiaanliittyvistä vinkeistä.