Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Iso pytty (vai ei?) + isot venat ja kaasarit (GY6 , 139QM*)

Aloittaja Coastside, 18.07.09 - klo:21:04

« edellinen - seuraava »

joni_k

oisko linkkiä tähän putkeen. voisi kiinnostaa jos se ei ole mikään pörinä putki että koko kylä herää.mulla toi vanha alkaa olee aika parsittu.pop niitit tärinästä löystyy ja kilisee ja kolisee. oon aika ajoin uusinu niitä mutta turhaan.

Coastside

https://www.heavy-tuned.de/hersteller/#t=hc&model=Xintian%20(Kinroad)%20XT50QT%2050&category=76

Ei näy samaa mallia mutta tuo halvin taitaa olla samaa merkkiä. Saattoi olla tuo kuva silloinkin? Tuossa ostamassani on palloperä ja hiilikuitua jäljittelevä lämpökilpi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

tossa on muuten näköjään samanlainen myynnissä ku mulla nyt kiinni. tosiaan toi alumiinihässäkkä on pop niiteillä kiinni takapöntössä ja niitit löystyy ja alkaa kolisemaan.

https://www.heavy-tuned.de/hersteller/#t=hi&itemid=718885

Meisselix

Technigas Silent Pro on myös loistava putki. Äänet erittäin maltillisia, mutta puhaltaa riittävästi isommallekin pytylle ja näyttää vakiolta ulospäin.
** Parempi ämpärillinen hämäävää vaikutelmaa kuin lusikallinen todellista osaamista **

Coastside

Tuolla minun putkella kuuluu enemmän ääntä moottorin etupäästä. :)

jwalk

Tecnigas GP4:sen ruuvailin juurikin kiinni. Ei ole vielä savuja otettu, mutta vkl otetaan. Jos kiinnostaa, niin voin kertoa myöhemmin lisää.
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/23544

Coastside

Kun laitatte uuden putken niin työstäkää se särmä pois putken päästä. Voi vaikuttaa jotain.

Meisselix

Pistä GP4 putkesta arviota. Kuri asennettuna taitaa olla liian tukkonen 90cc pytylle?

Lainaus käyttäjältä: CoastsideTuolla minun putkella kuuluu enemmän ääntä moottorin etupäästä. :)

:D Kuskiko siellä ärjyy niin kovaa ettei pakoputken äänikään kuulu?
** Parempi ämpärillinen hämäävää vaikutelmaa kuin lusikallinen todellista osaamista **

Coastside

Kun asensin sen ja käynnistin, ihmettelin mitä kummaa kun moottorin etupäästä kuului ääntä muttei takaa! Tavallisesti on toisin päin. Asennuksen jälkeen laipan tiiviys erityisesti kiinnostaa. Se ei vuotanut.

En arvioi asioita joihin ei ole kosketusta tai muuten huvita.

Meisselix

jwalk

Pöraytin hetkeksi tallissa käyntiin. Ei tossa ainakaan mitkään hirmu desibelit ole, ja onpahan ainakin hyvännäköinen, jos ei muuta ;) Ei tosiaan viitsiny kauaa käryttää sisällä ja sen verta jyrkkä luminen luiska kellarista, ettei hotsittanu pihalle mopoa raahata.

Coastside

Minulla kypärän suhinat tuli esiin tuon uuden putken kanssa. Ei sekään meluisa ole.

joni_k

nyt kun taas muistan niin sattuuko kellään olemaan tietoa käykö 64mm ja 69mm kanteen sama nokka-akseli? ei kellään sattuisi olemaan irrallisena ja voisi karkeasti mittailla onko eroja? mulla on yksi 69mm kannessa ollut nokka-akseli ja toiselle olisi tarvetta jos 64mm nokka ei käy.

Coastside

Kyllä minä kerran vahingossa tarjosin tavisnokkaa pitkäventtiilisen pukilla ja vain hirveä rallatus paljasti virheen. Pukki tuli wandamotorilta "tätä konetta et ikinä saa toimimaan" paketissa. Nokkapukki oli väärä, generaattori oli väärä ja takapyörä oli liimattu akseliin. Pultit niin kireällä että jokunen katkesi.

Käsittääkseni pitkäventtiilisen vipusuhde on eri, muuten osat ovat samat ja ketjukin käy.

jwalk

Olen LUULLUT, että käy sama nokka käy kumpaankin. Lyhytvenanen kansi ja pitkävenaisen nokkapukki, voipi olla ongelma, tai toisinpäin.
En ole koskaan nähnyt, että myyty eri nokkia pitkä/lyhytvenaiselle