Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vauhti iän mukaan

Aloittaja keijopel, 13.06.09 - klo:12:34

« edellinen - seuraava »

FrozenCorpse

Minusta ei olisi ajamaan suurempia pyöriä kun kaverin 600: Ninjan kyydissäkin on jo ihan tarpeeksi..
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Pyrres

Itse näin 21vuotiaana olen törmännyt sellaiseen ongelmaan että nopeiden autojen jälkeen tuo 45km/t on niin puuduttavan hidas nopeus kun ei edes liikenteen perässä pysy osalla teistä että herkästi jää katselemaan maisemia ja liikenteen seuraaminen unohtuu liian helposti. Keskustassa riittää enemmän kuin hyvin, mutta kun vähänkään poikkeaa 50km/t teille niin johan jää jalkoihin ja vaaralliset ohitukset ovat arkipäivää, onneksi ovat huomattavasti vähentyneet parin vuoden takaisesta nuo kiilaajat, etuilijat ja hiillostajat, sillon jouduin exän Zonerin vetämään kyljelleen kun bussi ensin hiillosti ja sitten vaihtoi kaistaa päälle ja vielä pakeni paikalta vaikka huomasi tapahtuman.
Ajovälineet:
VW Kupla -65 rakenteilla vielä pirteämmällä koneella
Solifer SM -77 projektina kuplan rinnalle hiukan rauhallisempi kruiseri
CPI XS250 -10 TL-mönkijä työmatkakulkineena ja leikkikaluna

pugt200

Olin tänään pojan kanssa mopoilemassa ja perskule kun "ajotaidoton" jeppe veti Xtremellä Speedfightia karkuun mutkaisessa ylämäessä, niin alko ottaa pattiin ja rajusti  ;D

Pyrres

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 25.06.09 - klo:22:08
Olin tänään pojan kanssa mopoilemassa ja perskule kun "ajotaidoton" jeppe veti Xtremellä Speedfightia karkuun mutkaisessa ylämäessä, niin alko ottaa pattiin ja rajusti  ;D

Voithan aina vedota painoon, isukki kun yleensä painaa hiukan enemmän niin sanot vaan että hyytyi tehonpuutteeseen  ;D
Ajovälineet:
VW Kupla -65 rakenteilla vielä pirteämmällä koneella
Solifer SM -77 projektina kuplan rinnalle hiukan rauhallisempi kruiseri
CPI XS250 -10 TL-mönkijä työmatkakulkineena ja leikkikaluna

zippaduidaa

Höhöhöhööö ;D ajan aina ihan täysiä eli 65(GPS) eikä tuo vauhti edes riitä vielä, pitäisi saada lisää...  ;D ;D ;D

Temppeli

Kiinalainen nelitahti kun tuuppaa olemaan, niin on melko laiska. Prikkaa tosin ei ole, eikä ole ollut, enkä jaksa etsiä sopivaa laittaakseni takaisin, joten kyllä sillä sen kuuttakymppiä menee, kunhan on tarpeeksi tasaista ja hieman alamäkeä.. Ihan hyvä vauhti, muttei ne perusnopeudetkaan yhtään sen huonompia ole. Määränpää on se tärkein..

Eli olen sinänsä "poikkeuksellinen" nuori, kun en nopeudesta välitä.

FrozenCorpse

Aina noista prikoista vauhkotaan, että niiden poisto toisi vauhtia ja tehoa niin maan mainiosti lisää. Siis tällainen melko mitätön ruuvinkiristin: http://www.puuhari.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=15&products_id=593&osCsid=ef68bb905f3f887caf3603b89b378690
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "