Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Teknisiä ongelmia

Aloittaja 8190145, 28.06.07 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

juza

Tuohon teoriaan minä en ainakaan usko.

jalat

Juu ei tarvikkaan. Itsekään en usko, mutta näin jotkut joskus kirjoittelivat. Eipä se haittaakaan tee jos koittaa muutamia kertoja vedättää kunnolla rajoittimeen präiskien pitkiä alamäkiä.

Skootteri1

Mistä johtuu että jos kallistan skootteria vasemmalle alkaa se röpöttämään ja savuttamaan? Tekee pelkästään kylmällä koneella sitä lämpimällä ei tapahdu mitään jos kallistaa.

jaska.k

asiaa sen enempää tuntematta öljypumppu öljyt on jäykkinä kylmämä lämmetessä notkistuu

Jamppie

Oijjoi... Yritin polkaista käyntiin ja kuului järetön pamahdus putkesta ja tuli sellaista hitaasti leijuvaa pakokaasua putkesta, jotain vakavaa?
Metallica - Fade to Black

"I'm 16 and truly I believe that songs like this need to be remembered. We need to let our children (when that time comes), know that there wasn't just? trance and dance music in our age. We had kept these LEGENDS alive all these years!"

Plom

Sytkä oli myöhäisellä ja pamautti bensaa putkessa.

Jebou

Eli kyseessä on Fude elegance -07
Skootteri hyytyi matkalla yhtäkkiä, ja sitä sai potkia sitten käyntiin todella kauan ennenkuin hyrähti vähäksi aikaa käyntiin, mutta sitten kun väännän kaasua herkästi niin skootteri sammuu välittömästi. Olen vasta vaihtanut  tulpan ja bensahanan. Missä vika voi olla?

Coastside

Katso onko alipaineletku kiinni ja bensaletkussa ei taitoksia tai jossain välissä. Kaasarin ja putsarin puhtauskin kannattaa tarkistaa. Bensansaannin yleensä voi pohjapropun letusta tarkistaa imemällä alipainetta. Tulppa kertoo saako vai ei bensaa, hajun ohella.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Jebou

Eli vuoden -07 Fude Elegance, 4-t ei kummempia kone remppoja tehty ajettu 8600km.
Eli kone pyörii nätisti kyllä mutta ei suostu käynnistymään, kun tulpan valelee bensalla niin se suostuu käynnistymään siksi aikaan että bensa loppuu, ja tämän jälkeen se sammmuu. Kaasarin olen tarkistanut/putsannut, uuden tulpan olen ostanut, ilmanputsari on hieman likainen mutta senkin olen pessyt ja kuivannut huolellisesti. Jotenkin tuntuu että kone ei "ime" bensaa, kaikki letkut kiinni eikä niissä näy mitään erikoista. Mikä vikana?! Kiitos etukäteen!  :)

Timo

Onko alipaine letkut kaikki kunnossa,kunnolla kiinni?

Kokeile tota,monelle pistänyt jo linkin;

http://www.youtube.com/watch?v=wQ6p3rRVqMo

Jebou

Kaikki letkut on kunnolla kiinni. Ja bensaa se antaa kyllä tankista mutta se ei etene kaasarista eteenpäin..

Timo

Mitens imukaula? kunnolla? onko avattu? Ja kaasari on imukaulassa tiukasti kiristetty ettei vuoda?

Jebou

Ei vuoda, käytetty irti, ja puhdistettu kunnolla ja laitettu takaisin kunnolla kiinni.

ihmehiippari

Venttiilinvälykset säätöön. Se on usein vikana kiinalaisten käynnistymättömyyteen.

pekpel

Yllättävän helposti jää kaasarin kohokammion neula väärään asentoon eikä bensa pääse kohokammioon.
Eli saako kaasari oikeasti bensaa?
Sen voi tarkistaa helposti tyhjennysruuvista, joka on siellä kaasarin alla.
Neuloissa voi olla joku pieni jousi joka pitää olla kohon kielen ympärillä tai t-tappi jonka pitää olla kohon urassa.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..