Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Teknisiä ongelmia

Aloittaja 8190145, 28.06.07 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

Coastside

Takajaruvaijerin irroitus kiinalaisen lohkosta on täysi arvoitus? Siinä on kumituppi joka ei mahdu lohkon reijän läpi. Kuinka olette ottaneet sen irti?

Vedin sen takapäästä ulos miltei ehjänä sen oudon mutterin yli, joka on vaijerin päätyruuvissa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Jonttu

Öööh. Hmm.

Nyt tuli minulle ongelma tuon Symini kanssa. Sym Orbit 50 on siis kyseessä. Se ei liiku enää. Eli olin menossa yhteen paikkaan. Olin loivassa ylämäessä. Yht äkkiä vain jotain tapahtui, että kierroksia kyllä tuli, mutta skootteri ei liikkunut. Sama tapahtuu nyt kotipihassakin.
Se tuntuu ihan samalta, kuin painaisi tavallisessa mopossa, jos on vapaalla vaihteella, ja painaa kaasua. Eli tulee "wwhuum" mutta mopo ei liiku. Eli skootterini on nyt samassa kunnossa. Eli ilmeisesti siellä automaattivaihteissa on nyt jotain vikaa, tai jotain tuonne päin.

Pitäisikö viedä huoltoon, vai onko mitään tehtävissä "kotikonstein"...?

Coastside

jalat

Tai etuvarin tuulettajan pärähti säpäleiksi ja sen takia hihna ei nappa kiinni etuvariin yhtään. Näin kävi emännällä.

Jonttu

Eli pitää viedä huoltoon...? Tuleekohan siitä kallis keikka?

Se tosiaan kun se tapahtui, se oli sen jälkeen ihan älyttömän kuuma. En tiedä miksi, mutta ennen se ei ole noin kuuma kyllä ollut.

Coastside

Coastside

Hajonneen männän kappaleet kammiossa ja sitten paperilla.

karkulainen

On kyllä pahasti levinnyt. :o
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Coastside

Eikä tuo vielä mitään mutta toinen avatun puolen kampuran laakeri pitää pyörittäessä ääntä. Väljää ei ole mutta tuo ääni ei lupaa hyvää.

Alumiinihiutaletta oli enemmän kuin männän hajoamisesta luulisi tulevan. Sen jälkeen en ajanut paljoa.

Coastside

Alle satasen maksaisi uusi kampura ja laakerien vaihto tuskin on halvempaa vanhaan ja kun kokkaretta pyöri koneessa, haluan kokeilla saanko noilla vielä pelittämään. Jos ei niin uutta palikkaa tai koko moottorin osto tai koko mopo tunkiolle ja uutta hakemaan.

Kun olen välineitä hankkinut ja tehnyt, ei kiinalaisen palapelin peluu ole huonoin vaihtoehto. Tutuksi käy konekin.

Jos isompaa teette kiinankoneelle niin rohkeasti vain kone irti ja pöydälle. Pienelläkin metrisellä pukilla tukee skoden roikkumaan parilla hihnalla. Autonkin tunkilla nostaa rungosta ja eteen painoksi jotain. Kyykkiä ei kannata.

E:

Ruuvari osoittaa likimäärin kangen "suoruutta" ja männän tapista ei mennyt ruuvari toisesta päästä läpi ... Ei noilla palikoilla pelitä enää. Uskomaton juttu mopossa.

Aparts

Tuolla olis koko kampura lähes laakereiden hinnalla ...  http://www.virijavara.fi/shop/index.php?37,kampiakseli     8)

olikin tilapäisesti loppu oli tuolta  ::)

karkulainen

EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

skodesti

Minkäs merkkinen sulla on tuo kulkine cousti, mulla olis käytetty ehjä ja suora huom edullisempi jopa posteineen ?

Coastside

Zoner on ja 139QMB-kone 10" 40 cm kotelolla.

skodesti

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 24.05.09 - klo:16:05
Zoner on ja 139QMB-kone 10" 40 cm kotelolla.

kävin vielä mittaamassa tossa vanhemmassa raadossa oli tuo lohko 2004malli,eli sopii sulle. Laita yv:nä osoite ni laitan tuleen sen postissa vaikka viikolla,jutellaan sitten hinnasta kun oot sen saanut, ja tarkistanut?