Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Solifer xtr50 normaali toimivuuden vastustus...

Aloittaja FlatLander, 11.06.17 - klo:17:06

« edellinen - seuraava »

FlatLander

Aluksi: Älkää ampuko jos on kysely väärässä paikassa.

Skode on aivan vakio, mitä nyt pd19j kaasutin vakion tilalla (85 suutin).

Starttaa hyvin ja kiertää keskijalalla vaikka maailman tappiin.
Ja sitten vika: Lähdössä kierrokset nousee sinne vähän yli 7000 ja sitten nyypähtää 6000 kierrokseen. Samalla kiihtyvyys muuttuu etanan vauhdiksi. Kaasussa tuntuu kuollut kohta vähän yli puolen välin ja täyskaasun välillä, ei siis tukehdu, mutta ei kierräkkään. Ja vetoa ei ole nimeksikään... Skodella mittarissa n. 11500 km ja puristuksiakin on vaikka enempi olis kivempi... Kaasarin kurkussa ei ole vuotoja kun starttipilottia ruiskutin skoden ollessa käynnissä.

Vastaan parhaani mukaan tiedusteluihinne ja olen todella kiitollinen kaikesta avustanne!!
Mene millä menet ja Fude:lla loput...

http://www.youtube.com/watch?v=q6IqqswoPlo

Coastside

Variaattorin hihnan loppumetreillä voi ilmetä vastaavaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

FlatLander

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 11.06.17 - klo:17:42
Variaattorin hihnan loppumetreillä voi ilmetä vastaavaa.

Täytynee vaihtaa ja kattoo miten käy.

joni_k

ihan normaalisti toi toimii.. ;D mulla sama vika aluksi kierrokset ylhäällä ja sitten tipahtaa kuin autossa laittais ykköseltä kolmoselle vaihteen. takavarin  jousi liian löysä tai jotain muuta kulumaa varissa. mulla on jousi kuoleentunu mutta ei oo tullu hommattua uutta. samoin koska on voimansiirtolevyä rasvailtu sisältäpäin?  noilla kilsoilla olis ihmekään..samoin pytty remppa vois olla jees..  :) jossakin puolen välin kohdalla vaihtuu se kaasutin ns tyhjäkäyntisuuttimen ja ilmaruuvin,vai seosruuvin? piiristä pääsuuttimen piiriin. siitä johtuu kuollut kohta kaasussa. itellä on kans. joku osaa selittää tarkemmin en jaksa muistaa. mihis neula vaikutti koko kaasualueella vai vaan toisessa?

jwalk

Luistin kalvon kehoittaisin tarkastamaan,
Voipi olla myös, että liian pieni suutin

joni_k

Joo noi on kans kaks asiaa. Sanoisin että 85 suutin voi olla just rajoilla omien kokemuksien mukaan.86 87 vois olla sopiva.

FlatLander

Lainaus käyttäjältä: jwalk - 11.06.17 - klo:18:50
Luistin kalvon kehoittaisin tarkastamaan,
Voipi olla myös, että liian pieni suutin

Kaasutin ihan uusi ja kalvon oon kattony, kunnossa oli. Hauskuushan että oon kokeillu suuttimia 82-90 niin 85 "toimii" parhaiten. Isoimmilla suuttimilla pakoputki aivastelu vaan lisääntyi ja kulku sama. Ilmanpuhdistin vaki muuten, mutta kumitutti otettu pois imanpuhdistiminen kotelon kanneta (sieltä sisäpuolelta).

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 11.06.17 - klo:18:43
ihan normaalisti toi toimii.. ;D mulla sama vika aluksi kierrokset ylhäällä ja sitten tipahtaa kuin autossa laittais ykköseltä kolmoselle vaihteen. takavarin  jousi liian löysä tai jotain muuta kulumaa varissa. mulla on jousi kuoleentunu mutta ei oo tullu hommattua uutta. samoin koska on voimansiirtolevyä rasvailtu sisältäpäin?  noilla kilsoilla olis ihmekään..samoin pytty remppa vois olla jees..  :) jossakin puolen välin kohdalla vaihtuu se kaasutin ns tyhjäkäyntisuuttimen ja ilmaruuvin,vai seosruuvin? piiristä pääsuuttimen piiriin. siitä johtuu kuollut kohta kaasussa. itellä on kans. joku osaa selittää tarkemmin en jaksa muistaa. mihis neula vaikutti koko kaasualueella vai vaan toisessa?

Ei olisi pahitteeksi uusi vakio sylinteri tuohon skodeen. Täytyy katsoa tuo vari puoli uudestaan alku viikosta kun on aikaa (ja kelit suosii...)