Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco people 2t 50 ei lähde tankkauksen jälkeen enää

Aloittaja Lalli Kirvesniemi, 15.03.16 - klo:17:49

« edellinen - seuraava »

Lalli Kirvesniemi

Käyntiin ja bensa haisee ja tipottaa jostain. Ongelma on nyt ilmennyt pari kertaa talvella. Nyt kun oli pari viikkoa seissyt ja kokeilin niin heti lähti mutta, heti kun tankkas niin ei syty. Tuntuu että sytytys ui tai jotain.

helkama sc-r

kymcoihminen

Tarkista kaasarin pohjan kunto, omassa kymcossa kävi sama kun kulhon pohjassa oli pieni halkeama.

Lalli Kirvesniemi

Okei. Nyt se viime päivinä pelasi mutta. Nyt yöllä oli pakkasta ja lähdin töihin. Ajettuani noin 4km se jäi liikennevaloihin. Sai ilmeisesti aika rutkasti bensaa, sillä bensaa näytti tippuvan aikatavalla ilmanputsarin aukosta.
Jätin huoltoasemalle, josko se iltapäivällä sitten taas lähtisi käymään.

konenikkari

Koeta ajaa korkki löysällä, jos on korkin ilmareikä tukossa.
Tankin ja ilman lämmetessä saattaa tankkiin syntyä painetta.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

helkama sc-r

Kohon neula tai bensahanan imupuoli vuotaa. Katso onko kaasarin kurkkuun menevä alipaineletku märkä.

Lalli Kirvesniemi

Onko korkissa aina ilmareikä? Avot mulla meinaa korkki vähän rikki ja olen siihen vetänyt teippiä ympärille. Oiskohan se tuosta kiinni...

konenikkari

Kyllä, tankissa on aina ilmareikä, jonka tarkoitus päästää pois laajenevan nesteen tai ilman synnyttämä ylipaine.
Toimivassakaan tankissa ei koskaan kannata sitä täyttää, "korkkia myöten"
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Lalli Kirvesniemi

No kyllä se taas käyntiin lähti ja korkin jätin raolleen. Ei tunnu saavan kunnolla bensaa. Meinaa sammua jatyhjäkäynnillä sammuu. Kaasuun reagoi todella laiskasti. Mitähän sille sitten tekis...