Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

SpeedFight2 röpöttää

Aloittaja jani1981, 15.12.15 - klo:01:00

« edellinen - seuraava »

jani1981

ostin speedfight2 ja se vaan röpöttää. yritin neuloja, suuttimia yms. dopplerin kampiakseli, yasunin ja technigasin putkeja. nyt on dellorton 17,5 kaasari mihin olen ostanu eri läpät, suuttimet, seosputket ja kaikki yrittäny. ylämäkeen sa potkaista vauhtia. kertokaa missä olen väärin tehny. kiitos. tähän mopoon on jo uponnu 2000 rahaa, eikä se mene eteenpäin

konenikkari

Onkohan 17,5 dellórto jossa pitää olla reikäpelti?
Kokeile toisella kaasuttimella ja varmista että alipainehana on ehjä.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: jani1981 - 15.12.15 - klo:01:00
ostin speedfight2 ja se vaan röpöttää. yritin neuloja, suuttimia yms. dopplerin kampiakseli, yasunin ja technigasin putkeja. nyt on dellorton 17,5 kaasari mihin olen ostanu eri läpät, suuttimet, seosputket ja kaikki yrittäny. ylämäkeen sa potkaista vauhtia. kertokaa missä olen väärin tehny. kiitos. tähän mopoon on jo uponnu 2000 rahaa, eikä se mene eteenpäin

2000 tonnia mopoon rahaa ja röpöttää, ny on kyllä menty perse edellä puuhun. Palaataan siihen hetkeen kun mopo toimi normaalisti, ja koska ja minkä muutoksen jälkeen röpötys alkoi?? Vai röpöttikö se jo ostaessa ja yritit ongelmaa korjata teharilla sun muilla...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...