Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Sym Orbit 50 ei käynnisty uuden boksin kanssa!

Aloittaja Sym222, 26.10.13 - klo:20:52

« edellinen - seuraava »

Sym222

Okei... No mulla on jotain mustaa muovia tossa johtojen päällä,uskaltaako sitä mennä ottaan pois?

Aateltiin kaverin kanssa kokeilla paria muuta boxia tohon että jos toimis, mutta voiko ne rikkoa skootterin sähköjä tms jos on väärä boxi?

konenikkari

Se liitin jonka avulla asia..ehkä... selviää löytyy parhaiten irroittamalla satulan alta löytyvän tavaratilan.
Tosin en ollenkaan ymmärrä, miksi haluat vaihtaa toimivan cdi:n.
Sym Orbitista kun ei rakettia tule...millään konstilla.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Sym222

En rakettia haluakaan, samaa luokkaahan se on kiinanskoottereiden kanssa. Ärsyttää vain kun matka-ajossa jo puolikaasussa ottaa rajotin vastaan ja pätkyttää. Pitääpä käydä katsomassa johtoja lisää sitten illemmalla. :)

kani

Meneekö variaattorille joku piuha sisään variaattorin kopasta? Sen katkaisemalla loppuu rajoittimen toiminta.

Sym222

Totaki oon niin monesti ihmetellyt ja hampaita kirskutellut. Muilla näyttää menevän mutta mulla ei. :(

kani

Sitten ainoa vaihtoehto on vaihtaa CDI boxi oikean tyyppiseen - mutta rajoittimettomaan. Otitko jo varin prikan pois?

Sym222

Joo prikka otettu pois, ja 6,0 G Liukurullat vaihdettu, Dr Pulleyt vai mitkä ne on.. ne neliöt kuitenkin. :)

Osaatko neuvoa mikä boxi toimii sitten Symissä? Meni jo 30 euroa tohon edelliseen joka ei sitten ees toimi. x)