Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Baotion 63cc asennus ongelma

Aloittaja kajsaarinen, 12.07.10 - klo:23:12

« edellinen - seuraava »

Walle

Kai ne männänrenkaiden päiden välykset olis hyvä mitata ennen asennusta mäntään. Siinä näkee onko mitään mahdollisuutta tiiviyteen. Harvemmalla on mittalaitteita sylinterin reijän mittailuun. No vaikka olis niin vois silti mitata kun voihan ne männänrenkaat olla väärän kokoiset. Sen välyksen vois kiinalaisetkin ilmoittaa. Jostain taulukosta ne varmaan löytyy. ;D Ja tietty pyttysarjan myyjältä. ;D ;D ;D

Coastside

Männän laahauskitkasta voi karkeasti päätellä onko renkaiden jännitys riittävä. Niiden päiden väli on oltava toleransseissaan. Liian pienen viilaa pois. Hoonausjälkien tasaisuus kertoo suorasta putkesta. Omassani on pieni laikku nähtävissä muttei mitään viitettä ohivirtauksiin.

Hyvänä puolena ostetussa pyttysatsissa on se että sen voi viedä jollekkin tarkistukseen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: kajsaarinen - 13.07.10 - klo:23:17
..elikkä oli tuon firman pytyssä vika! perkele. vika kerta asiakkaana siihen putiikkiin.
Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Ei liike niitä valmista. Se vain myy, eikä yhdelläkään firmalla ole resursseja avata, mitata, tutkia, säätää, tuplatarkistaa.. joka ainoaa lähetettävää pakettia. Itse boikotoin kyllä MC Scatteria toistuvan äärettömän töykeän asiakaspalvelun vuoksi, mutta sitäkään firmaa en voi syyttää myytävistä tuotteista, sillä ne valmistaa joku muu.

Kaiken lisäksi viri ja vara on vetänyt myynnistä tuotteita jotka on osoittautuneet virheelliseksi. On firmoja jotka eivät tätä tee, vaan myyvät ne jopa uudestaan. Viri ja varasta olen saanut itse aina hyvää palvelua. Kerran lähettivät väärän sylinterisarjan ja kun kyselin että mihis osoitteeseen asiakaspalautukset tulisi osoittaa, niin firma pahoitteli tapahtunutta ja lähetti veloituksetta oikean sylinterisarjan. Siitä väärästä sanoivat että myy tai tee mitä haluat, ei sitä tarvitse palauttaa.