Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco 2005 4 T kiihtyvyys

Aloittaja Tinde, 17.07.16 - klo:21:36

« edellinen - seuraava »

Tinde

Moi kaikki foorumilaiset! Haulla varmaan löytyis vastaus, mutta kysyn kuitekin, millä sais ton Kymcon kiihtymään paremmin.. 20 km/h ja heittää jo isompaa "vaihdetta" silmään ja meno hyytyy, varsinkin ylämäessä..:( Takavarin vastapainejousi jäykemmäksi? Mulla pitäis olla rajoittamaton cdi boxi, mutta ei ainakaan kierrokset paljon laula :( . Onko kokemuksia dr pulleystä? Onko ne hyvät? Etuvarin rullat on mulla nyt 6,2g.

Rific

Jotain vialla, pitää korjata ensin jotta voi parantaa. Oma -08 vakio agility kiihtyy ripeästi 50km/h ja kiihtyy myös mäkeen. Onko variaattori alkuperäinen?

Tinde

Juu, vakio etuvari. Ainoastaan rajoittamaton holkki siinä. Onko ne "viri ja vara"n etuvarit ( siis ne muka paremmat ) kelvollisia?

EDIT:

Mulla mittarissa reilu 7t, joten ei pitäis vielä olla kamat kypsänä.. Saas nähä / kuulla, mitä muut Kymcon omistajat vastaa :). Niin ja hihna on melkei uus :)

xx851z

Jos Kymcosi on vuosimallia 2005, on se jousi ollut 11 vuotta kuormittuneena. Ei kannata huutaa apua jos asialliset vastaukset ei kelpaa. Ai niin, alkuperäinen jousi maksoi 8,5 euroa. Viri ja varan variaattoreista en tiedä. Olen kokeillut halpis Kosoa ja nyt on Naraku jossa laakeriholkki on pronssia eikä vain pronssin väriseksi maalattua terästä. Pronssiholkillinen kestää, Koso kesti 2000 km ja oli sen jälkeen väljä.
Keep the shiny side up and the rubber side down!

Tinde

Lainaus käyttäjältä: xx851z - 17.07.16 - klo:22:23
Ei kannata huutaa apua jos asialliset vastaukset ei kelpaa.

En ymmärtääkseni ole loukannut sinua vastauksillani? Mutta joo, täytyy miettiä tota takavarin jousta. Dr Pulleystä oisin vielä halunnu kuulla, jos jollain sellaset on..Eli, onko hyvät?

EDIT:

Mulla on se holkki terästä..

MORPA

Kaverin Agilityssa oli samankaltaisia oireita, se vaihtoi kaikki varihilut uusiin niin alkoi toimimaan ja kulkemaan eläimellisesti :D
Varmaan siellä siis jotain häkmää oli ???

Mitään vikadiagnoosia ei siis tehty, uutta tarvikeosaa vaa koko varikoppa täyteen, niin ongelma poistui. Tai no hihnaa siihen ei uusittu.
Liikennesika.

Tinde