Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Nastarenkaista (sisäkumin tarve?)

Aloittaja pruusum, 07.11.15 - klo:14:43

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Oikopäätä päättelin, taidan ajella koko talven läpitte, samoilla, asetuksilla.
Jos en pysy pystyssä, nastoilla, en pysty pystyssä, muillallakaan, emmeillä
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

helkama sc-r

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 09.11.15 - klo:12:43
Tubeless vanteeseen ei yleensä ole tarkoitettu sisuskummia,
joten ilma saattaa jäädä, sisärenkaan lisäksi myös, sisärenkaan ja vanteen väliin,
Tubetype vanteen voi itse "valmistaa" särkemällä vanteen tiivistepinnan.

Sisäkumin läpivientireiästä mahtuu tulemaan ilmat pois.
Rälläkälläkö tiivistepinta kannattaisi silti tärvellä?

tatza

Mulla on vähän sellainen olo, että oma 100/jotain on sen verran kapeampi profiililtaan kuin kesäkumi 130/jotain, ettei se ihan täydellisesti vanteelle istu ja siksi falskaa vähän/joskus. Kumi on toki sen verran kovaa ja jäykkää, että sillä ajelee vaikka tyhjänäkin ja ei talvikumeissa valtavia paineita muutenkaan kannata käyttää. Schwalbe Iceman 10" noi muistaakseni on.

(M: LX/S 11" etuvanne vaikka talvikäyttöä varten)
ss 200px / px 177dre / s 50-2t / prima nv125 / xv virago

joni_k

Onhan se joo aika paljon kapeampi mitä ilmeisesti rek.otteeseen merkitty kesärengas on. 3 cm kapeampi.

pera8x

Mullakin tossa solikassa aika jäykkärunkoset kumit. Vaimo sillä ajeli tyämatkaa, niin jossain kojtaa valitteli, kun ei oikein kulje. Sitten kun kävin itte sitä kokeilemassa, niin takakumihan siitä oli tyhjänä. Varmaan 50 kilsaa se oli sillä ajellu tollasena ja kumi oli muuten pysyny ehjänä, mutta yksi reikä oli. Sen kun paikkasin niin taas matka jatku.

Coastside

Minäkin ajoin nollapaineisilla schwalbeilla yhden parikymppisen reissun ihmetellen nykivää hidasta menoa. Nyt kun paineet on hyvät rullaa nykimättä kuin kesäkumit.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04