Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia ditech interface (gameboy cartridge)

Aloittaja ruuben, 02.10.13 - klo:16:10

« edellinen - seuraava »

ruuben

Onkos kellään foorumilaisella tietoa löytyiskö joltakin toi apikan ohjelmointi palikka? Haluaisin päivittää -03 apikan ohjelman kun mulla palaa vikavalo ilmanpaineanturin takia (vikakoodi 23). Piuhoissa ei ole edes paikkaa moiselle anturille. Onks muilla vastaavaa tilannetta?

konenikkari

Ko.anturi taitaa olla sisäänrakennettu ECU:n sisälle, (pieni reikä ko palikan takapuolella ?.)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

ruuben

Mun tietääkseni se sisäänrakennettu malli tuli vasta vähän ennen 04 vuoden malleja. Mun johtosarjasta ei löydy ollenkaan sitä ylimääräistä liitintä sille anturille joten voisko mulla olla kuitenkin johtosarja sille mutta ECU vaihdettu vanhempaan.. Viimeks kun katoin sinne ecun taa nii ei siellä mitään reikää tai mitään muutakaan näkynyt .

konenikkari

Ei taida kyllä ECU:n ulkopuolelta löytyä mistään suomeen tuodusta mallista,minkäänlaista ulkopuoleista ilmanpaine anturia.
Ja jos ei sitä ECU:sta löydy, ei se sitä osaa kaivatakaan.
Taitaa sulla kipuilla kaasuläpän asennon tunnistin.
Onko ollut ja minkälaista harmia ko. vikakoodin ilmettyä.
Ehdotan että luet ja nollaat vikakoodit ja suoritat ns. kaasuläppä jumpan.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

ruuben

Ei antanut koodia mistään muusta kuin tuosta baro anturista (23). Koodit nollasin ja luin uudestaan. kaasuläpän tunnistimen resetoin kyllä ennen koodien lukua joten vika ei ole siinä. Muutenkin skootteri toimii normaalisti. Mutta tosiaan, eipä tuosta ole ollut mitään haittaa muutakuin kirkas punainen IC valo palaa kaiken aikaa

konenikkari

Se on ihmeellistä tuo tikutaku ;) tekniikka, jos et ole lähiaikoina menossa esim. yli kahden kilometrin korkeuteen katsele sitä valoa vain tyynen rauhallisesti, ja huolestu vasta kun se valo sammuu tai tulee lisää koodeja ;)
Suorititko kaasuläppäjumpan varmasti oikein.....ja hiiiitaan rauhallisesti.

ruuben

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 02.10.13 - klo:18:14
Suorititko kaasuläppäjumpan varmasti oikein.....ja hiiiitaan rauhallisesti.
Kyllä vain!  ;)  On vaan ruvennut liikennevaloissa pätkimään joten pitää sitä ruveta tutkimaan sitten seuraavaksi. Teen siitä sitten uuden aiheen kuhan pääsen sen kimppuun. En tiedä onko pätkiminen alkanut ennen vai jälkeen vedenerottimen asennuksen. Kesällä nimittäin oli täydellinen ja tasainen tyhjäkäynti juuri tuon asennuksen jälkeen.