Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Like

Aloittaja Remmiveto, 03.02.10 - klo:07:45

« edellinen - seuraava »

Samppa

Kuulostaa kyllä uskomattomalta, että "asiantuntijat" eivät äänestä kuule milloin seokset ovat noin pahasti keturallaan ja säätöä vailla. Talvisuuttimia näissä on käytetty iät ja ajat ilman sen suurempia ongelmia. Suurempia ongelmia tulee talviajossa usein jos ei käytä. Jos nyt puhutaan vain siitä, että sinne on lyöty isompaa suutinta.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

pettynyt

Niinmpä! Vai onko sulla ollut jonkin  muullainenkin "Talvisuutin" Kuin vain isompi? Kenties Eri värinen? Tai vaikka Muovinen? :o

oskuk

..vaikka valtaosa viesteistä onkin kovasti negatiivisia, kävin itse juri ostamassa vaaleansinisen kaunokaisen.

Katsotaan miten yhteiselo alkaa.
Ehdin jo kysellä miten hoituisi merkkirenkaat alle. Ihan helposti, kunhan huoltoa varatessa tilataan ne renkaat...hyllyssä kulemma tuppaa olemaan huokeamman pään donitsia.

pugt200

Hankitko mopon vai suuremman?

oskuk

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 23.05.12 - klo:07:58
Hankitko mopon vai suuremman?

Ihan mopon, renkaat ovat Kendat, made in China.
Aika orvolle tuntui  650:n jälkeen tämmöisellä eteenpän vaappua, mutta hauskaahan tämä. Tuo GR ei siis ole minun wanhani, on vain samanlainen.

oskuk

Vaapppumisesta: Mä luulin noin kaksivitosena, kun ostin Yamahan 400 ja Suzuki 650 että se kolmas olisi customi, mutta yhden päivän kokeilu Kreikassa pienenpienellä 125 kutioisella Customilla käänsi mielipiteen: pirun raskasta ajaa kun pitää sekä kääntää kadunkulmassa ohjaus kurviin, että kääntää se takaisin keskelle. Ei kiitos.

Eikä nää kaksipyöräiset ole täysjärkisten pelejä muutenkaan: olen ajanut yli 20 asteen kesäkelissä nyt 35km, ja joka paikkaa särkee vedosta ;-)

oskuk

Sinin kanssa torilla.  Onko noista Kenda-donitseista mielipidettä? Ihan sama mitkä kiinalaiset?

oskuk

Sanokaas pikaisesti, jos olisin mopon asemesta ostanut 200:n, niin paljonko kovemmat vakuutusmaksut olisi 5kk ajojaksolla?

pugt200

Mahdoton vastata tuohon hintakysymykseen kun en tunne vakuutusyhtiötäsi mutta minulla moposkode täyskaskolla on n 350,- / vuosi ja pojan kevari 60/70 bonuksilla 450,- vuodessa. Nyt laskin vanhalle keskitehoiselle 600 cc prätkälle saman kuin mopolle mutta kevyemmällä kaskolla.

oskuk

Ok, kiitoksia tuosta.

Kävin sitten torilla aamukaffel imemässä vaikutteita. Kahvin imeminen olisi saanut jäädä, kaffe ja munk: 3,3e! Juma. 

Asiaan: mopolla aika hyväs säädössä rajoitin, ei pal pääse imuttamaan ylinopeuksia:

oskuk

Kommentoidaan nyt vielä tähän, että vaikka vaihdoinkin moponi viikon päästä, olin siihen laitteena oikein tyytyväinen.
Voisin suositella sitä kenelle vain vespatyyppisestä laitteesta kiinnostuneelle.
Tyytyväisyyteni kasvoi vielä lisää kun olin risteyksessä Solifer Retron kanssa viivalla. Kuvissa ihan ok värkiltä näyttänyt laite osoittautui varsinaiseksi minikokoiseksi muovileluhökötykseksi. Sitä se vertailukohta teettää ;-)