Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kuriton holkki 4t agilityyn

Aloittaja dmx^, 17.09.12 - klo:22:36

« edellinen - seuraava »

dmx^

Kertokaas mistä voin netistä tilata kyseisen holkin ? Oon koko illan kuumeisesti ettiny, mutta ei vaa tunnu löytyvän .. :/
Jos jollain löytyy kyseinen holkki ylimääräsenä, nii yv:llä tavottaa :)

Coastside

Narakulla on vari jossa on holkki + säätäprikat, joista voi olla hyötyä. Yksittäistä holkkia voi olla vaikea löytää.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 17.09.12 - klo:23:44
Yksittäistä holkkia voi olla vaikea löytää.
Höpö höpö, noita Agilityn holkkeja kyllä löytyy helposti, niitähän on lähes joka jätkällä, ainakin minulta löytyy.  :o
Tuommoinen löytyy ajotakin taskusta, "kiitos Tagatuboksen" ja on jo pari kuukautta siellä majaillut "se holkki, ei Tagatubos". ;D

Coastside

Onhan niitä satoja tuhansia pitkin suomen nientä ja uusia tulee koko ajan mutta nettikaupoista ei tavallisesti myydä varin holkkeja vaan kupin kanssa. Ja piruko sen estää ostamasta sitä kuppiakin kun voi sattua parempi kuin omistamansa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tagatubos

Easypartsilta saa ihan pelkän holkinkin tilattua, mutta postituskulut kannustavat lisäämään tilaukseen jotain muutakin mukaan!  ;D
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

leze223

Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

dmx^

Kiitoksia ! :)
Ostin kuitenki tollasen käytetyn kurittoman holkin, minkä painosta rullaa kannattas lähtee kokeilee, ku painoa löytyy ~70kg ja kulkua pitäs olla max. 60kmh, niin ja siis nelari Agility kyseessä.

Kinkster

Pitääkö nämä kutinsa:
Holkin mitat ovat:
- sisähalk...14,00 mm
- ulkohalk...20,00 mm
- pituus.....38,00 mm
?

Itsekin kyselisin n. 75kiloiselle sopivia rullia. Olen lukenut jotta 5,5g tai 6,0 mutta myös 6,5 on mainittu eri keskusteluissa.
Entä minkäs merkkiset rulla kestää parhaiten. Muistaakseni top racingit oli täyttä kuraa mutta en muista mitkä kestää.

Kinkster

Lainaus käyttäjältä: Kinkster - 29.05.13 - klo:19:20
Itsekin kyselisin n. 75kiloiselle sopivia rullia. Olen lukenut jotta 5,5g tai 6,0 mutta myös 6,5 on mainittu eri keskusteluissa.

Omaa logia hieman:
5,0g x 6 = Huono kiihtyvyys ja hädin tuskin pääsee yli 40km/h, aivan liian kevyet.
5,0g x 3 + 6,0g x 3 = vastaa 5,5g x 6, toimi kuten 5,0g x 6 eli huonosti
6,35g x 6 = Hyvä kiihtyvyys yksin päällä (rullat varmaan alunperin 6,5g mutta ovat kuluneet)
6,0g x 6 = Kuten 6,35g, ei suurta eroa

Suoran liukuholkin kanssa suoralla mittariin 58km/h (gps: 52km/h). Riittää mulle kaupunkioloissa.

purgiaali

Melko samoilla numeroilla minä ajelen agilityllä.
Vakiorullat toimi hyvin vakiovarin kanssa. Narakun variaattoreista irtoaa ehkä hieman lisää nopeutta, mutta sama painoiset rullat toimii hyvin. 6,5 -  6,8 g rullia olen tykännyt käyttää. Muutaman kymmenyksen keveämmillä irtoaa ehkä karvan enemmän tehoa, mutta kierrokset pysyy vielä pienempinä kuin mitä vakio cdi:n rajoitus. Minulla on käytössä pidemmät perävälit, niin cdi:n rajoitus ei haittaa menoa.  :)