Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Minkä skootterin ostaisi??? (yleinen kysely, pohtimiset jne.)

Aloittaja sebastian34, 29.04.07 - klo:06:19

« edellinen - seuraava »

fillaripongari

#30
Onnea valintanne johdosta, paljonhan noita näkyy liikenteessä ja myyntipalstoillakin, jos itse haluaisin kokeilla kiinan skoottereita saattaisin ostaa sellaisen käytettynä max 200e, jos se kesän toimisi niin ehkä se sitten olisi jotenkin hyväksyttävissä, vielä jos sen saisi satasella MYYTYÄ seuraavalle? ehkä siinä niitten koko juju järkevä kierrätys ???

fillaripongari

Täytyy onnitella jo hyvästä valinnasta etukäteen, samalla harmitella että mahdollisesti mahtava skootterikesä kohdallanne siirtyy ensikesään.
Itsekin olen joutunut tinkimään kaikesta että tuon unelman saavutin ja voin sitä ylläpitää, hämärästi vielä kun oikein pinnistelen, voin muistaa miltä suklaa maistuu ::)

Samppa

Onneksi olkoon minunkin puolestani hyvästä valinnasta. Kannattaa tutustua uusien Vespojen lisäksi myös muutaman vuoden ikäisiin käytettyihin osoitteessa: http://www.nettimoto.com/

PS. Muistahan ostaa myös kunnon kypärä!
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Samppa

#33
Kirjoitahan Pappa palstallemme osamisesi jälkeen kokemuksia, niin hyviä kuin mahdollisia huonojakin. Saamme sitten taas enemmän tietoa  :D Tälläkin palstalla on tuo Baotian -aihe olemassa, eli siis sinne.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Make

Varmasti hyvä ostos ja ostoshan on aina silloin hyvä, jos itse pitää sitä hyvänä.

Oliko millainen myyntihinta ?

Näyttää osittain samanlaiselta kuin Keeway focus. Mittaristo, käyttökytkimet ym. Ihan menevän näköinen laite.

Turvallista skootterointikesää.

Ps. Jutustasi ei täysin selvinnyt oletko jo ostanut vai oletko vain harkitsemassa ostoa vakavissasi.

Pappa

Lainaus käyttäjältä: fillaripongari - 21.05.07 - klo:08:03
Onnea valintanne johdosta, paljonhan noita näkyy liikenteessä ja myyntipalstoillakin, jos itse haluaisin kokeilla kiinan skoottereita saattaisin ostaa sellaisen käytettynä max 200e, jos se kesän toimisi niin ehkä se sitten olisi jotenkin hyväksyttävissä, vielä jos sen saisi satasella MYYTYÄ seuraavalle? ehkä siinä niitten koko juju järkevä kierrätys ???

Hyvin noi tuntuu käyvän kaupaksi sillä ostaakseni tuon oli minun myytävä alta pois tällainen kiinalainen kuin ZONER V1
maksoi 699 sain siitä 1kk:n käytön jälkeen 620â,¬ että ei toi sinun väite oikein päde.Tai sitten se on myyjästä kiinni.

Pappa

Lainaus käyttäjältä: Make - 22.05.07 - klo:21:17
Varmasti hyvä ostos ja ostoshan on aina silloin hyvä, jos itse pitää sitä hyvänä.

Oliko millainen myyntihinta ?

Näyttää osittain samanlaiselta kuin Keeway focus. Mittaristo, käyttökytkimet ym. Ihan menevän näköinen laite.

Turvallista skootterointikesää.

Ps. Jutustasi ei täysin selvinnyt oletko jo ostanut vai oletko vain harkitsemassa ostoa vakavissasi.

Käyn sen tosiaan nuotamassa huomenna tai Perjantaina,riippuu miten kerkiävät peilejä sun muuta pientä pyöriin kiinnittää että ne voi luovuttaa ostajalle.
Osaako kukaan muuten sanoa mitä noi asioista "ei välttämättä paljoakaan tiedä" joutuvat pyöriin kinnittämään ?Eikö ne tule melko valmiina liikkeisiin että siinä ei tarvita mitään asentajaa jotta ne saadaan luovutuskelpoisiksi?

Samppa

Tuo riippuu täysin liikkeestä ja usein myös myyntihinnasta. Joissakin tapauksissa tulee valmiina koekäytettynä, pieni tilkka bensaa tankissa ja joissakin tapauksissa tulee sitten vähän pienempänä osana  (esim. peilit kiinnitettävä itse yms).
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Pappa

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 21.05.07 - klo:09:23
Kirjoitahan Pappa palstallemme osamisesi jälkeen kokemuksia, niin hyviä kuin mahdollisia huonojakin. Saamme sitten taas enemmän tietoa  :D Tälläkin palstalla on tuo Baotian -aihe olemassa, eli siis sinne.


Jep,voit olla 100% varma että tulen kertomaan laitteen toimivuuden tai toimattomuuden.
Sellainen kutina kyllä minulla on jo kohta 20v.isompien prätkien kanssa hääränneenä ja nuorena poikana tietysti monkeyt(Daxin)koneella ajeltuna ja kädet joka ilta paskasena kotiin palattuani "Kiinalainen"joka muuten kasataan unkarissatulee vielä yllättämään kaikki nämä henkeen ja vereen vedetyt viivat vannottaneet japsi-skootterien omistajat
tämän laitteen sekä kestävyyden että myöskin kulkupuolen,aika näyttää.Aika pian.

Sisko

Hyvä valinta, siitä onnittelut !

Ja toivotan venyvää vieteriä, sulle on tulossa piiiiitkä vuosi, mutta onhan se odotuksen arvoista :)

ps.Syöminen ON yliarvostettua jos vertaa Vespaan !

bartson

Tuntuu aika nuijalta maksaa lähes 3000â,¬ Vespasta kun toimivan pelin saa reilusta alle 1000â,¬; eurooppalaisiakin merkkejä 2000â,¬:n molemmin puolin. Zip, Ludix, Atlantis. ::)

Samppa

Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

fillaripongari

Muovi on tietysti vähän halvempaa, Vespa on PELTIÄ :)

Spede

Pösö on mun mielestä hyvä peli. Mun Speedfight 2 makso 1500 e vanhana vuosmalli on 2001 ja ajettu 2500 km. Ja pösöllä on myös halvempia malleja ja huoltoverkko on kattava kai? Ainakin meidän pienestä kaupungista löyty virallinen myyjä ja huolto (alle 10 000 asukasta)

Ja kortti asiaan.. Mä suoritin kortin toukokuussa.(pikkunulikka siis) Lääkärintodistus pitäs 8 luokkalaisten saada koulusta. Ja suoritus maksu oli mulla ainaki 17 euroo.

Samppa

Tuttavaperheen 15-vuotias poika kertoi tuossa jokin aika sitten, että kaikki koululääkärit eivät lääkärintarkastuksessa tms. suostu todistusta kirjoittamaan, koska vie kuulemma liikaa aikaa heidän työstään (yhä useampi oppilas pyytää kirjoittamaan todistuksia mopokorttia varten). Tämä siis ainakin joissakin kouluissa. Toki kysyä aina kannattaa, niin säästää rahaa ja pienemmissä kouluissa varmaan voi onnistuakkin.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.