Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Rengasmelusta

Aloittaja arla_m6, 01.07.15 - klo:07:34

« edellinen - seuraava »

arla_m6

Moi.

Pikainen kyssäri aiheeseen liittyen. Minulla on Continental Twist renkaat alla ja niistä lähtee hieman ujeltavaa melua joka alkaa kuulumaan jo 40 nopeudessa. Meitä oli sellainen 8 motoristin ryhmä ajelulla ja takana tulija kertoi taukopaikalla että ihme ujellusta pitää sun skode. Toki variaattorikin pitää ääntä mutta itse olen kiinnittänyt huomiota rengasmeluun. Kun ajaa uudella asfaltilla niin on hiljaista. Pyörän laakerit olen vaihtanut. Minkälaisia kokemuksia foorumilaisilla on renkaista? Mitä merkkiä suosittelette, jos hiljaisia renkaita edes on olemassa. Nuo renkaat olen ostanut viime vuonna.

-arska-

arla_m6

No ni. Nyt lähti Continental Twistit mäkeen skoban alta.
Ostin eteen ja taakse Michelin Power Pure SC renkaat. Muutin etupään vakiosta 130/60-13 -> 120/70-13 ja taakse vakio koko, 130/60-13.
Nyt on pakko todeta tuosta rengasmelusta, että sinne hävisi ujellukset. Continentalit oli uudesta asti alla joten koko tämän ajan tuo ärsyttävä ujellus vaivasi. Nyt se on poissa.