Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vespa GTS 300ie abs asr tilattu

Aloittaja Remu, 04.11.14 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

Partanen

Päivänvalolla jarruvalot erottuu paremmin, kun takaparkit ei pala. Ajatuksena hyvä. Ongelman aiheuttaa ne Uuvatit, jotka eivät ymmärrä kytkeä takavaloja päälle sään niin vaatiessa.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

pugt200

Sekunnin googlailu antoi Motobiken sivut, joilla mainostetaan asr Vespaa.

Partanen

Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003


Partanen

#64
Ei tuo linkin Vespa ole se malli jota nimim. "Kesä" kaipailee. Ymmärtääkseni hän haluaa mallin, joka ei ole "Super" ensinkään.

Tietysti jos Superiin ostaa Gts:n tavaratelineen, niin on jo vähän lähempänä Gts:ää.

Lisäys: tässä esitteessä sivuilla 14-15 : http://issuu.com/sgngroup/docs/2015_vespa-mallistoesite?e=10098542/11175133
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

pugt200


Partanen

Linkkisi takaa löytyy Super ja Super Sport, mutta ei ns. tavallista Gts:ää.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

pugt200

#67
Sieltä löytyi maininta asr-mallista ja kahdesta osiosta. Hieman tulkinnanvaraista tekstiä mutta asr:n saa jos hinku on.

Partanen

Mutta ei siellä ole GTS 250 i.e. :n seuraajaa, eli GTS 300 I.e. :tä. Siitähän tässä oli kysymys?
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

pugt200

#69
Siis ettäkö löytyykö GTS 300 abs...jee. Löytyy 300 super abs ja super Sport 300 abs mutta ei tuota kokonaan superitonta abs-mallia. Ja minä tyhmä luulin, että joku oli kiinnostunut asr:sta.


VESPA GTS 300 Super ABS ja GTS 300 Super

Vespan tehokkain malli GTS 300 uudistuu: ABS jarrut, ASR luistonesto, uusi etujousitus, uusi mittaristo, USB-pistoke, uudet Led-vilkut ja muita uudistuksia... Saatavana myös ilman ABS-jarruja ja ASR luistonestoa. GTS -mallien akseliväli on Primavera -malleja pidempi ja satula tilavampi eli GTS soveltuu erittäin hyvin myös pidempien matkojen taittamiseen !  Hintaa tällä nautinnolla on 6190€ (GTS 300 Super, punainen ja valkoinen) tai 6990€ (GTS 300 Super ABS, punainen, valkoinen, sininen ja musta) ja tietysti 4 vuoden takuu.

VESPA GTS 300 Super Sport ABS

GTS 300 Super Sport ABS -mallia tulee maahan vain pieni erä; jos haluat sen (hinta sama kuin Vespa GTS 300 Super ABS!) niin pidä kiirettä, montaa ei enää ole! Lukkiutumattomat ABS -jarrut ja ASR luistonesto, Vespan tehokkain moottori ja piristetty variaattori: aitoa italialaista urheilullisuutta....voimaa ja kiihtyvyyttä! Hinta vain 6990€! Neljän vuoden takuu.

Ja siis tama puuttui...

GTS

SUPERLATIVE POWER AND STYLE: THE VESPA GTS IS UNRIVALLED ON THE MARKET. A 300 CC ENGINE, THE MOST POWERFUL IN THE WHOLE RANGE, IS COMBINED WITH A FRONT - AND REAR - DISC BRAKING SYSTEM WITH ABS AND ASR FOR ABSOLUTE SAFETY IN THE SADDLE. THE SCOOTER'S EXUBERANCE IS SOFTENED BY ITS SLEEK LINES, FOR A VEHICLE OFFERING SOPHISTICATED COLOURS AND ELEGANT STYLE SOLUTIONS: LED DAYTIME RUNNING LIGHTS, A NEW STEERING MASK, A NEW SADDLE, A NEW REAR LIGHT, A NEW ANALOGUE AND DIGITAL INSTRUMENT PANEL, A USB PORT.

Mutta "paperiesite" kertoo Vespa GTS -mallista, jossa on ABS-ASR. Sivu 15. Eli kaikki löytyy sittenkin.

Partanen

Toi neljän vuoden takuu on rohkea lupaus, kun maahantuojan huollossakaan eivät sitä luvanneet. Jossain esitteessä semmoinen on luvattu, mutta uusimmasta en ole löytänyt.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Wanhapappa

Tuolla nettimotossa on uusia myytävänä. Jokulupaa takuuta 48 kk, joku vain 24 kk. Tiedä häntä... ;)

oskuk

Koitinpa huvikseni kaivella uuden etujousituksen vaikutusta, mutta aika ristiriitaiset oli löydökseni, osa sanoi uutta napakaksi ja osa mukavammksi -käteen jää paljolti se vanha totuus että uutuus aina kehutaan, ja sama vaikutelma jäi myös tarvikekousien vaihdosta. Luultavasti vakijousenkin vaihto vaikuttaa hieman ajomukavuuteen, koska yleensä vaihdetaan käytettyä uuteen.

Partanen

Uudesta etujousituksen rakenteesta voi jo silmämääräisestikin päätellä, että toimii herkemmin kuin vanha rakenne. Iskariin kohdistuva sivusuuntainen vääntö vähenee, jonka seurauksena iskarin sisäinen kitka vähenee. Eri juttu on se, että huomaako sitä sitten ajossa. Mutta rakenne on ainakin teoriassa parempi, tuskin muuten olisivat muutosta edes tehneet.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

pugt200