Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Uusia kinuski osia kannattaa kysellä myös?

Aloittaja Eki, 14.10.08 - klo:19:17

« edellinen - seuraava »

Eki

Myllymäeltä, itse löysin semmoisia, mitä ei jm-racingissa ollut ja muutenkin toimitus takkuaa sekä mitään vastausta sieltä ei oikeen meilitse saa? Eki  :)

jalat

Lainaus käyttäjältä: Eki - 14.10.08 - klo:19:17
Myllymäeltä, itse löysin semmoisia, mitä ei jm-racingissa ollut ja muutenkin toimitus takkuaa sekä mitään vastausta sieltä ei oikeen meilitse saa? Eki  :)

jm-racingin sivuilla lukee että ovat lomilla melkein koko lokakuun.
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

Eki

Lainaus käyttäjältä: jalat - 14.10.08 - klo:20:40
Lainaus käyttäjältä: Eki - 14.10.08 - klo:19:17
Myllymäeltä, itse löysin semmoisia, mitä ei jm-racingissa ollut ja muutenkin toimitus takkuaa sekä mitään vastausta sieltä ei oikeen meilitse saa? Eki  :)

jm-racingin sivuilla lukee että ovat lomilla melkein koko lokakuun.
Juu ja eikä varmaan monellekaan ole yllätys, että sieltä ei vastata meileihin hyvinkään helposti, 0600 numeroihin en soittele, toki löytyy eniron hausta tavallinenkin kännynumero jm-racingiin, mutta liki kaikki takuuasioista lähtien on sieltä puotista tökkinyt, tuo Myllymäen huollon kaveri oli todella kuunteleva ja ystävällinen kaveri, myös semmoisia osia baotiaan/fudeen löytyy, mitä ei edes uskoisi löytyvän. Itse antaisin asteikolla 1-10 Myllymäen huollolle 9 pistettä, jätetään tuo kymppi ylitäydelliselle huollolle annettavaksi! :)