Kirjoittaja Aihe: Gilera Runner sp50 vm2012, erittäin siisti.  (Luettu 445 kertaa)

Poissa Eki

• Konkari
  • Hyvinkää
Gilera Runner sp50 vm2012, erittäin siisti.
« : 09.09.20 - klo:11:48 »
  & & & & &

Todella siisti ja kun oma, niin itse huollettu kaikki antaumuksella, mopolla ei kaaduttu koskaan, katteet virheettömät, kaikki toimii moitteetta, ainoastaan lämpömittarin johdossa ilmeisesti vikaa, anturi uusittu. Mukaan saa vakioputken lisäksi ihan samanlaisen mutta ilman hukkaputkia, elikä ruiskuvehkeen putki, millä kulkee luvattoman lujaa sekä kiihtyy todella ripakasti sekä tuliterän mäntä/sylinterisarjan kaikkine tiivisteineen ja neulalaakerineen, en ole vaihtanut kun on todella rivakka nykyisellään vielä. Mitään muuta moitittavaa ei löydy kuin lämpömittari. Renkaat erittäin hyvät, ajettavuus huippuluokkaa ja koko sopii pitkillekin kuskeille (markkinoiden suurimpia). On takuuvarmasti hyvä, myyjä (minä) 73v mies. Omistajia siten vähempi että oli pojan nimissä käyttämättä, siirtyi minun nimiin 7/2019 Nopealle ostajalle edullisesti, soittele ja tee tarjous, sovi koeajo tai tule katsomaan: (huomenna 10.9-11.9 vuorokauden Rovaniemellä). Eki 0400 554 554 Hyvinkää, on rekisterissä. HP: 580€
« Viimeksi muokattu: 10.09.20 - klo:05:08 kirjoittanut Eki »
Piaggio nrg purejet.

Poissa Eki

• Konkari
  • Hyvinkää
Vs: Gilera Runner sp50 vm2012, erittäin siisti.
« Vastaus #1 : 13.09.20 - klo:20:32 »
MYYTY!!!
Piaggio nrg purejet.