Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kisbee projekti

Aloittaja miccomus, 06.10.18 - klo:13:23

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Onko määräaikaishuollot suoritettu
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

angle

10tkm huolto on viimeinen huolto merkintä

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

angle


Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

miccomus

Herätellääs taas. Aiheena tuo "tarpeellinen" pakokaasujen kierrätysventtiili. Onko se jostain syystä pakollinen/tarpeellinen? Hajosi tuo venttiili kopasta ja sekoitti koko moottorin. Tulppasin pois niin kone alkoi taas laulamaan mutta onko tästä nyt jotain haittaa? Mielestäni ei, koska venttiilikopan yläreunassahan on vielä huohotusputki eli hengittämään pääsee.
Ai niin ja oli muuten ilmanputsari mielenkiintoisen näköinen kun oli vapaakiertoa pakokaasuissa  :'(

angle

#231
Kevät tuli. Takakumin vaihto, joten pakarikin irti. Samalla aattelin tarkistaa venttiilien välykset. imuventtiilin välkkyyn ei mene 0.04mm (pienin mitä mulla on) ja pakoventtiiliin välkkyyn menee 0.08mm. Mitähän mahtaa olla oikeat välykset? Siis kisbee 2012.

Coastside

Jos ei kuumana kilkata niin hyvät ovat.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

angle

No tuo imuventtiili saattoi jopa olla ihan 0 välys. Säädin senkin tuohon 0.08mm, kun en paremmastakaan tiennyt.

Coastside

#234
Välykset kasvaa kun kone kuumenee. Et saa käyntiin jos on liian pienet.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

viisnelonen

taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

angle

Kiitos. Laitoinkin talteen linkin. Toinen kysymys. Sen rajoittimen poistaminen. Oliko se niin, että boksilta lähtevä sininen poikki ja yhdistettävä boksin mustaan? Hitto kun osaa kuvia liittää tänne jostain syystä.

miccomus

Rikki se vaan menee kun alat viritellä... pitäisit vaan vakiona ja nauttisit kestävästä moposta :)

angle

Viritys ei ollut tarkoituksena, vaan testata, aiheuttaako tuo rajoitin ongelmia. Tässä kun syksyllä oli tuota ongelmaa, ettei nopeus noussut kuin 25-30 kilsaan.

angle

#239
Tuohon huonoon kiihtyvyyteen tais löytyä syy. Siinä kaasarin sivussa on semmoinen pikkuinen kalvo, jonka guukkeli ties kertoa olevan air close valve. Sen alla oli ruostetta, eikä sen neulan kohtaamis kolossa tuntunut mitään liikettä, kun koitin rukariila painaa. Ultraäänipesun jälkeen alkoikin tuntua pientä liikettä, niinkuin olisi joku venttiili. Kaasari paikalleen ja kiihtyvyys tuntui vähän parantuneen.