Kirjoittaja Aihe: Speedfight 3 pääsuuttimen koko  (Luettu 737 kertaa)

Poissa go_henkka

• Tulokas
  • *
Vs: Speedfight 3 pääsuuttimen koko
« Vastaus #15 : 21.05.21 - klo:17:58 »
Joo eli tuo  kolmonen löytyy, osat 2 ja 1 puuttuvat. Jonkin sortin suodatin? pitäisikö tuon paketin olla kiinni jossain kohtaa rungossa?

Poissa Masa

• Tulokas
  • *
« Vastaus #16 : 21.05.21 - klo:23:11 »
Tuo suodatin on kumiletkulla kiinni osassa 3 ja itse suodatin on vaahtomuovia tms mikä on kiinnitettynä runkoon. Itse juuri irrotin moposta koko hässäkän eli osat 1, 2 ja 3 kun käytössä on erilainen pakoputki mikä ei moisia tarvitse.

Seuraavassa linkki jonkinmoiseen kuvaan asiasta:

https://www.manualslib.com/manual/1382383/Peugeot-Speedfight3.html?page=55#manual

« Viimeksi muokattu: 21.05.21 - klo:23:31 kirjoittanut Masa »

Poissa go_henkka

• Tulokas
  • *
« Vastaus #17 : 08.06.21 - klo:20:06 »
Selvä juttu, eli letkun päähän voi vaan jonkun suodattimen sitten kehitellä. Nyt kun tuota olen melko paljon testannut, niin jäänyt miettimään,että mitkä pitäisi tuon vehkeen huippukierrokset olla vakiona? Menee nyt tosiaan sen 50km/h ja kierrokset ovat silloin 9000-10000 nurkilla. Omasta mielestä kuulostaa aika korkeilta nopeuteen nähden?

Poissa Masa

• Tulokas
  • *
« Vastaus #18 : 08.06.21 - klo:22:30 »
Skootteri kiertää sen verran jos variaattorissa on rajoitinlevy paikoillaan. Itsellä oli samat mietteet eli liikaa kierroksia joten otin rajoitinlevyn pois ja pelkästään se laski kierrokset järkevälle tasolle kun variaattori toimii niinkuin kuuluukin. Huippunopeus nousi samalla mutta muuten on huomattavasti mukavampi ajaa kun ei mennä koko ajan ylikierroksilla. Skootteri on myös hiljaisempi nykyään. Oma skootteri kiertää nyt noin 8000 max.

Seuraavassa vielä arvoja ohjekirjasta otettuna:

Max. power output 3.8 kW at 7300 rpm
Max. torque rating Nm at 6000 rpm
« Viimeksi muokattu: 08.06.21 - klo:22:45 kirjoittanut Masa »