Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia sr 50 factory "KISAOHJELMA"

Aloittaja Peetu, 03.05.16 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

mopotinx3

Lainaus käyttäjältä: Nobody - 10.06.21 - klo:08:09
Onko tuo pelkkää arvailua vai onko tietoa takana. Olisko tieto yhtä paha jos selviäsi että joku liike myy viritysosia skoottereihin
Tunnen jonkin verran asiaa. Ei se ole ollenkaan sama juttu myydä viritysosia kuin käydä käsiksi asiakkaan mopoon ja virittää se. Yhteen aikaan oli käytössä lomake, jonka ruiskusr:n omistaja allekirjoitti säädön jälkeen. Siinä hän vakuutti, että käyttää mopoaan vain kilparadalla, ei tieliikennekäytössä.
Aprilia Sportcity One 50 4t

Coastside

Eki. Se on enemmän kehu kuin pappojen ajeluista mainitaan. Minä en jaksa itse kelaa enää pitkää matkaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

eikös sulla aprillia ollut ennen sitä edellistä missä meni vesipumppu?

Nobody

Kisaohjelmasta on paljon puhetta netissä mutta kenelläkään sitä ei ilmeisesti ole ollut käytössä.

mopotinx3

Lähes kaikilla SR50 omistajilla se on ollut käytössä ainakin jonkin aikaa. Se on kätevä ottaa viidessä minuutissa pois, niin mopo on taas vakio.
Kaasarikoneen omistajat ruuvaavat hiki hatussa kaasareitaan ja  tehoputkiaan pois kun on aika palauttaa vakioksi, aikaa kuluu rutosti.
Aprilia Sportcity One 50 4t

Nobody

Vai 5 minuutissa :) Minä olen nyt pari viikkoa etsinyt paikkaa missä ohjelmoinnin saisi tehtyä. Tuskin sen poistaminen on sen helpompaa on.

joni_k

#21
https://www.ebay.com/itm/254218506857

siitä omaa.

tai lähetät ecun tervakoskelle.

https://gatemania.fi/huollot.html

Nobody

Gatemanialla ei ilmeisesti onnistu kuin Ditech mallin ohjelmointi. Kysytty on. Taitaa ihmiset puhua ilman tietoa tuosta kisaohjelmasta. Nyt olkaa näyttämään siltä ettei semmoista ole olemassakaan. Höpöhöpö juttuja.

joni_k

olettaisin että jos ditech onnistuu onnistuu myös factory. kannattaa kysyä.

ekiltä kyselisin myös. tämän perusteella hänen kaverilla olisi ohjelmointi vehje.

https://skootterini.com/foorumi/index.php?topic=5194.30

Nobody

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 11.06.21 - klo:19:34
olettaisin että jos ditech onnistuu onnistuu myös factory. kannattaa kysyä.

ekiltä kyselisin myös. tämän perusteella hänen kaverilla olisi ohjelmointi vehje.

https://skootterini.com/foorumi/index.php?topic=5194.30

Luetaan niitä aikaisempia kirjoituksia tässä viestiketjussa  ;)

Eki

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 10.06.21 - klo:14:19
Eki. Se on enemmän kehu kuin pappojen ajeluista mainitaan. Minä en jaksa itse kelaa enää pitkää matkaa.
Kyllä ymmärrän, jokainenhan meistä vanhenee ja viitseliäisyys tai kunto loppuu kellä milloinkin, se on kuitenkin varmaa että kaikilta se loppuu joskus. Oma periaatteeni on se että niin kauan kuin tuntee jaksavansa ilman hirveitä hampaittenkiristyksiä niin silloin mennään kun vielä kykenee. :)
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

#26
Lainaus käyttäjältä: Nobody - 10.06.21 - klo:21:36
Kisaohjelmasta on paljon puhetta netissä mutta kenelläkään sitä ei ilmeisesti ole ollut käytössä.
Kyllä tämmöinen kisaohjelma on ja itsellä ollut kahdessa Gilera Runnerissa, kun kaveri kenellä laite sekä ohjelmisto Gileraan, sanoi että kokeile eki, saadaanhan se takaisin samalla laitteella. Kun kokeilin oli semmoinen yllätys lähinnä kiihtyvyyteen, etten halunnut sitä poistattaa. Ei se vauhtia lisännyt, nopeutti selkeästi huippujen saavuttamista ja kiihtyvyyttä, tuo kaverin ohjelmisto ei käy kuin Gilera runner pj malleihin, eikä käy se laitteen liitäntäkään kuin Gilerioihin, johtohan löytyy akun edestä semmoisesta tulppa-avaimen säilytyslokerosta. Apriliossa joita myös ollut kaksi factorya, en edes tiedä missä siinä on liitin mistä voi ajaa ns kisaohjelman (joku sanoi että liitäntä olisi tangossa, vasemmanpuoleisen mötikän alla?? Nyt Tulossa itselle vielä joko Aprilia, mielummin kuitenkin Gilera kun saan sovittua hinnan kohilleen, on 5000km ajettu Gilera mitä nyt hamuan.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Nobody

On tai ei tuollainen kisaohjelma olemassa niin minä en sitä Suomesta löydä. Enkä usko että sellaista missään asennetaan. Jos joku muuta tietää niin palataan asiaan.
Muuten tämä oli minun osalta tässä. Pakko luovuttaa

mopotinx3

#28
Älä ihmeessä luovuta, lähetä boksisi Ameriikkaan, siellä ne ohjelmoi käden käänteessä sen development moden siihen.  Suomessa on niin vähän ruiskumopon omistajia, että ei ole syntynyt mitään ohjelmoinnin mestareita. Apriliaforumilla on asiaa tästä säätämisestä. Pikaisen tutustumisen jälkeen selvisi, että ohjelmaversiota on muutettu, joten ensin on palautettava vanha ohjelmisto siihen boksiin, ennen kuin voi ladata development moden.  Veikkaan, että heti kun olet saanut ohjelman ajettua sisään, ne ruiskun apulaitteet hajoavat yksi toisensa jälkeen ja jatkuva rassausrumba alkaa. Uuden karhean ruiskumopon voi hyvin laittaa kisakuntoon ja tosiaan siihen ei kulu kuin se viisi minuuttia, jos piuha on valmiiksi kaivettu esiin. Jos osaa vaihtaa kännykkään soittoäänen, osaa vaihtaa tuolla gameboylla kisaohjelman.  Kannattaako tuo laiton touhu, on sitten eri juttu.  Äkkiseltään en saanut selvää toimiiko gameboy, jos on esim SR50 Factory 2009 malli on kyseessä. Ainakaan ensin on ohjelmistoversio palautettava vanhemmaksi. Ehkä kätevintä on ostaa saman vuosimallin purkumoposta boksi ja lähettää se ohjelmoitavaksi, näin jää varalle se kuristettu boksi, jos haluaa palauttaa vakioksi eikä mitään ohjelmointilaitetta tarvita. Tämä on vähän sellaista MUTU-tietoa,korjatkoon sellainen säätäjä tekstin virheet, joka on tehnyt tämän virityksen omaan SR50 Factory mopoonsa.
Aprilia Sportcity One 50 4t

joni_k

puuttuu tiedoista oleellinen tieto myös. onko kaasari vai ruisku skootteri kyseessä? kyllä mä 90% varmuudella sanon että sama johto ja gameboy käy, miksi aprillia ois tehny eri ohjelman ditechille ja factorylle. kaasari peleille on sitten myynnissä omia sytytysyksiköitä.