Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Katkaisijan hapettuminen (estäminen)

Aloittaja Mammo, 14.04.11 - klo:13:03

« edellinen - seuraava »

Mammo

Mitä voi laittaa vilkku ja valokatkaisiaan että ei ne hapettuisi?
Joka vuosi joutuu purkamaan katkaisiat kun ne talviseisonnan jälkee ovat hapettuneet niin
että ei vilkut ja valot toimi!

Contact protect nimellä löytyy erilaisia spray suihkeita. Saattaisi auttaa hapettumiseen. Itse kävin juuri kyseisellä suihkeella läpi skootterin liittimiä. Taisi oma puteli olla ihan biltemasta.

Coastside

Kahvat voi avatakkin ja voidella erityisesti siihen tehdyillä öljyillä. Minä olen suihkuttanut yleisöljyä namikan saumoista sisään ja on riittänyt.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Timo

Yksi hyvä on kanssa synteettinen vaseliini.

Daywalker-75

^ Tuota käytän itsekkin. Suihkaus saumasta ja hetken päästä kuplien muuttuu vaseliiniksi. Saa ihan tavallisissa spray-purkeissa muutaman euron hinnalla. On myös toimiva kaikissa muissakin voitelua vaativissa paikoissa..
Kesää odotellessa..
"Pääsispä jo korjaamaan sitä kinkkiä"

ihmehiippari

Sen katkaisijan voi purkaa ja sivellä oikeaa vaseliinia niihin. Sen luulis olevan parempi kuin synteettinen vaseliini.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Timo - 14.04.11 - klo:16:33
Yksi hyvä on kanssa synteettinen vaseliini.
Tätä käytän myös minä. Pysyy kauemmin.. Toki kunnon vaseliini voisi olla parempaa, mutta en sitten tiedä paskankeräyskyvystä. Tyypillisesti tällaiset voimaiset rasvat kun keräävät mukavasti kaikkea matkaansa.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Coastside

Ostin tuubin sellaista merivaseliinia joka on sitkaampaa kuin tavallinen ja suojaa vedeltä paremmin. Voi olla hyvää katkaisijoihinkin?
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 15.04.11 - klo:15:16
Ostin tuubin sellaista merivaseliinia joka on sitkaampaa kuin tavallinen ja suojaa vedeltä paremmin. Voi olla hyvää katkaisijoihinkin?
Joku tällainen voisi toimia. Varsinkin jos pinta on riittävän kovaa, jotta siihen ei jää kaikki kiinni.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.