Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Variaattorin rullakuppi jumissa

Aloittaja Hamme, 27.08.10 - klo:17:33

« edellinen - seuraava »

Hamme

Etuvariaattoria availtii kaverin kanssa siihen asti kunnes rullakuppi tuli eteen, saatiin sitä kiskottua ulospäin siihen holkinrajalle asti ja siihen jämähti, pienen voiman kanssa liikkui edestakaisin n. sentin verran mut siihen sit muuten jäi. Eikös sen normaalisti pitäis ihan vetämällä lähteä vai kuinka? Kertokaas viisaampina mikä ois apu ongelmaan  ??? :D

JaakkoFagerlund

Sontaahan siellä taitaa olla välissä, epäilen että ei tuollainen kyllä millään leikkaa kiinni. Lähteekö se holkki sieltä akselilta irti? Tai tuntuuko holkissa pientä pykälää halkaisijassa juuri siinä suulla? Voi olla että joku on on hakannut holkin päähän ja se on mennyt tatiksi, ts. levinnyt.
Älä aja kuin taksikuskit - noudata liikennesääntöjä

pekpel

#2
Joko olette lekalla rikkoneet sen?
Jos ette, kuva palikoista ja paikoista, auttaisi asiaa huomattavasti.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Coastside

Takakannellisissa kupeissa holkki tulee ulos ensin ja jos se jumittaa akseliin, ei tule kuppikaan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

pekpel

Voishan koittaa jotain wd-40 tai crc-556 tai jotain muuta liuotin/irrotin/voitelu mömmöä sinne, jos vain paskaa siellä kiusana.
Vaikuttavat aikas nopeasti, spruutauksia ja ja jotain alle 10 minuutin pitäisi alkaa paskan alkaa liueta ja härppeiden irrota toisistaan.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Hamme

Juu suihkuteltiin sinne jtn mömmöjä ja tapeltiin vähä aikaa nii kyllä se sit irti tuli yhtäkkiä ihan suosiolla, ja tais olla ruosteesta kyse miksi ei lähteny, en kyl saa päähän miten sinne on ruostetta joutunu, sellanen pieni kerros holkin sisäpinnoilla. No, ei enää propleemaa, kiitoksia neuvoista.

Coastside

Ajoin kaatosateessa ja palatessa skode nyki oudosti. Avasin etuvarin, jossa oli selvää tuoretta ruostetta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

0kk

minä olin mettä reitillä minun korotetulla skootterilla joka on vakio. no halusin mennä sen reitin loppuun saakka. (en ollut ennen menny sitä) no v***u sitte tuli oja päätin mennä sen yli. menin rauhassa no se jäi kiinni siihen jouduin kallistelemaan ja vaikka mitä. sain sen varmaan 10 min päästä ylös sieltä nyittyäni nostettuani käänneltyäni. lopulta tuli ylös jatoin matkaa.. siitä on aikaa viikko. mopo kummallisesti nyki oudosti eikä toiminut kunnolla. no tänään avasin ilman putsarin se oli täynnä vettä.. puhdistin suodattimen ja ne kuoret kunnolla ilman paineella ... vikaa ei enään ole.. hyvä kun katsoin sen :D
Cpi Oliver -06

Hamme

#8
Niin joo eihän se varikoppa tosiaan mikään 100% vesitiivis ole että hyvin on voinut vetää vettä sisällee sateilla ja niin pois päin. No, ongelma silti hoidettu.

Edit. Laitetaan nyt vielä samaan kun ei uutta topiccia viitsi pienen kysymyksen takia raapustaa ja tämä mikään isoa asia ole. Mietin tossa että ostaisin aprilia sr ruiskumalliin tuon vakio ilmanputsarintilalle ns. "tuning" putsarin ihan vain näön vuoksi.. tosin luovun ideasta jos sellaisen kanssa ilmenee paljon ongelmia. Niitähän löytyy jotakin erilaisia mutta sellainenhan näyttää kutakuinkin tuolta:


http://www.mc-scatter.com/power-filtteri-p-855.html

pekpel

Lainaus käyttäjältä: Hamme - 31.08.10 - klo:23:40
Niin joo eihän se varikoppa tosiaan mikään 100% vesitiivis ole että hyvin on voinut vetää vettä sisällee sateilla ja niin pois päin. No, ongelma silti hoidettu.

Edit. Laitetaan nyt vielä samaan kun ei uutta topiccia viitsi pienen kysymyksen takia raapustaa ja tämä mikään isoa asia ole. Mietin tossa että ostaisin aprilia sr ruiskumalliin tuon vakio ilmanputsarintilalle ns. "tuning" putsarin ihan vain näön vuoksi.. tosin luovun ideasta jos sellaisen kanssa ilmenee paljon ongelmia. Niitähän löytyy jotakin erilaisia mutta sellainenhan näyttää kutakuinkin tuolta:


http://www.mc-scatter.com/power-filtteri-p-855.html

Menee paska läpi tuosta filtteristä, viimeistään sitten kun kastuu, on noista puhuttu täällä paljonkin.
Käyttäkää hakua, kiitos
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Hamme

Lainaus käyttäjältä: pekpel - 01.09.10 - klo:12:32
Lainaus käyttäjältä: Hamme - 31.08.10 - klo:23:40
Niin joo eihän se varikoppa tosiaan mikään 100% vesitiivis ole että hyvin on voinut vetää vettä sisällee sateilla ja niin pois päin. No, ongelma silti hoidettu.

Edit. Laitetaan nyt vielä samaan kun ei uutta topiccia viitsi pienen kysymyksen takia raapustaa ja tämä mikään isoa asia ole. Mietin tossa että ostaisin aprilia sr ruiskumalliin tuon vakio ilmanputsarintilalle ns. "tuning" putsarin ihan vain näön vuoksi.. tosin luovun ideasta jos sellaisen kanssa ilmenee paljon ongelmia. Niitähän löytyy jotakin erilaisia mutta sellainenhan näyttää kutakuinkin tuolta:


http://www.mc-scatter.com/power-filtteri-p-855.html

Menee paska läpi tuosta filtteristä, viimeistään sitten kun kastuu, on noista puhuttu täällä paljonkin.
Käyttäkää hakua, kiitos
Koitin haulla etsiä mutta ei ainakaan sattunut silmään. Joten ei kannata ostaa?

jalat

Ei kannata, jos et halua koneremppaa tehdä hetken päästä.
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

0kk

Lainaus käyttäjältä: Hamme - 31.08.10 - klo:23:40
Niin joo eihän se varikoppa tosiaan mikään 100% vesitiivis oo


Mää puhuin kyllä ilman putsarista.. ja sinne menee siitä ilman otto hommasta helposti vettä.. mut se oli niin syvä se oja sitä meinasin..
Cpi Oliver -06

Hamme

Lainaus käyttäjältä: 0kk - 01.09.10 - klo:18:40
Lainaus käyttäjältä: Hamme - 31.08.10 - klo:23:40
Niin joo eihän se varikoppa tosiaan mikään 100% vesitiivis oo


Mää puhuin kyllä ilman putsarista.. ja sinne menee siitä ilman otto hommasta helposti vettä.. mut se oli niin syvä se oja sitä meinasin..
Meinasinki Coastsiden kommenttia tosta kaatosateessa ajamisesta.