Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Paukauttaa putkessa

Aloittaja lusmus, 30.07.10 - klo:16:34

« edellinen - seuraava »

Jebou

Eli kyseessä Fude elegance -07
Kun kaasua vääntää  niin pakoputki alkaa puttaamaan, ja eikä skootteri silloin oikein suostu liikeellekkään lähtemään. Tulpan tarkistin ja se oli kunnossa, myös kaasarin tarkistin ja se oli puhdas. Voisiko niin sanottu lämä tiskissä ajo poistaa vian?
Kiitos!  :)

pekpel

Kerro ihmeessä lisää.
Vähän historiaa olis kiva kuulla.
-Tehty remppaa? Mitä ja milloin?
-Seissy kauan ja nyt otettu käyttöön?
-Isompaa pyttyä paikallaan??

On paljon helpompi antaa oikea vastaus kun vähän saadaan laitteesta lisää tietoa, Kiits!!
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Jebou

Hihna vaihdettu, viime kesällä sillä ajettu noin 200km, öljyt kunnossa 4-tahti. Toiminut hyvin mutta yhtäkkiä alkoi pätkiminen, pytylle ei ole mitään tehty.

pekpel

#18
Onko vielä vanhat bensat tankissa?
EDIT: Lukaseppa tuo jos et vielä ole, voi antaa vinkkejä viasta
http://www.skootterini.com/web/vianhaku-ja-korjaus/25-moottori-ei-kaeynnisty.html
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Jebou

Vasta vaihdettu bensat. Olen ajellut aivan normaalisti maaliskuusta asti, ja se  silloin vielä toimi oikein hyvin, ja yhtäkkiä vain ilmeni että se alkoi pätkimään/röpöttämään, Seosta olen koittanut säätää mutta se ei oikein tunnu auttavan.

pekpel

Tulppa vaihdettu ja kaasarin kalvo on kunnossa?
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Jebou

Tulppa vaihdettu plus sen johto, ja kalvon tarkistin eikä siellä ole mitään erikoista.

pekpel

Eli sytkä puoli on kunnossa ja uutta kamaa laitettu sinne.
Kaasarin purit ja putsasit?
Ja tuo puttaamaan sana tarkoittaa että paukauttaa pakoputkessa?
On niin kauan kun olen kajaanissa käynyt ja unohtunut murre jo vaikka serkkupoika(nyt jo vanha läski äijä) siellä asuukin.
Mitenkäs se kaasarin neula?
On oikealla paikalla, eikä mahdollinen neulan prikka vaihtanut uraa?
Äkkiseltään tuntuu että saa liikaa bensaa, ei paljoa koska silloin se sammuisi ja tulppa olisi märkä.
Mites ilmanputsari, sen olet vaihtanut ja öljynnyt, tietysti.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Jebou

Jep eli se paukauttaa pakoputkessa todella ikävästi, ja kaasarin oon avannu ja tarkistanu neula yms oli hyvässä kunnossa, että ei siinä mitään, öljyistä olen huolehtinut hyvin eikä niissä sen kummempaa :/ Ja putsarinkin olen tarkistanut, eikä siellä mitään ollut.

Coastside

Veikkaan venttiilivikaa. Lievä vuoto imuventiilissä, kuten omassani sai paukkumaan ja korjaantui kannen vaihdolla.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

pekpel

Samaa mieltä että kannesta se vika löytyypi
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Jebou

Löytyisikö tähän kannen vaihtoon mistään jotain ohjetta? Kun ei tunnu löytyvän :/ Ei mitään hajua että kuinka se vaihdetaan :D

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04