Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Keeway Urban Blade 50 2020

Aloittaja Applesin, 09.06.25 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

Applesin

Meillä skootteri varastettiin, saimme sen takaisin mutta se oli ilmeisesti käynnistetty/tai yritetty johdoilla, eli johtoja oli laitettu poikki. Nyt sen korjaaminen ilman sähkökaaviota tai johtosarjaa tuntuu mahdottomalta, vielä kun Keewayn maahantuonti ei toimi.
Onko kenelläkään ajatusta mistä voisi saada sähkökaavion tai uuden johtosarjan?

Applesin

Onko tämä mahdollisesti Keewayn sähkökaavio?
https://www.scribd.com/document/709158801/Keeway-Wiring-Diagram?fbclid=IwQ0xDSwK2_sJleHRuA2FlbQIxMQABHp_T8F5TVWv7PzKrGHUD1GwgU68QT_2TC7thdLFl3bDzWakorc8RXvVIdVld_aem_fqgDBTTmlesJe_NPy6nqBw

Keeway Wiring Diagram
The document is a circuit diagram that shows the connections between various components of a vehicle's electrical system. It includes the ignition coil, engine stop switch, speed sensor, fue...
Full description

konenikkari

Mitä johtoja on katkaistu ja mistä,
eikö niitä voi yhdistää uudelleen väri väriin,
vai veikö rosvo osan johdoista mennessään.
Keewaylla on ikävän monta eri johdotustoteusta.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Applesin

Rosvo vei mennessään jotain? Väri väriin ei oikein onnistu, kun ei ne matsaa.
Olen yrittänyt olla yhteydessä Motorpoweriin tuloksetta jos saisi sieltä sähkökaavion tai koko johdotusarjan, tietty jos jollain olisi samanlainen Keeway ja ottaisi kuvan miten johdot kuuluu olla.

konenikkari

Jos tuohon tuurilla löytää oikean johtosarjan
saattaa maksaa 2-300€  :(
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

mopotinx3

Kyllä tuon loogisella ajattelulla saa kuntoon. Kun virta on pois, virtalukko kytkee sammutuskaapelin maihin. Kun laittaa virran päälle, kytkeytyy valojen vaihtovirta etu- ja takavaloihin. Myös akun +12V kytkeytyy päälle aukiasennossa. Joissakin virtalukossa on väliasento, joka pois/päälle asentojen välissä antaa virtaa öljyvalolle. Huoltoliikkeet osaa varmaan kytkeä johdot, jos vastusmittari ei itsellä sovi käteen. Tuo voi olla niin uusi, että on LED-valojen takia tasavirtavalot, siihen auttaisi sähköpiirustus, mitä jo kaivattiin.
Gilera Runner Black Soul

Coastside

Noin uusi voi olla OBD2 liittimellä, jos siellä näyttää jotain puuttuvan. EFI voi olla selitys epäonniseen yritykseen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

mopotinx3

Tuo taitaa olla nelitahti ja ruisku, joten voi olla liian kallis korjata. Jos on kaskovakuutus, ilman muuta lunastukseen.
Gilera Runner Black Soul

konenikkari

Noita taitaa olla liikenteessä molempia
kaasari ja ruiskuversioita.

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: mopotinx3 - 17.06.25 - klo:09:38Tuo taitaa olla nelitahti ja ruisku, joten voi olla liian kallis korjata. Jos on kaskovakuutus, ilman muuta lunastukseen.

Jep ja jos vakuutukset oli kunnossa
olisi mielenkiintoista kuulla minkäläisen
sopimuksen on vakuutusyhtiö tarjonnut