Lainaus käyttäjältä: kake - 31.12.24 - klo:15:13Tiedän että asia ei ole välttämättä näin yksiselitteinen mutta esitän asian kuitenkin näin että jos vaihtaa vain kevyemmät rullat mitä sillä saavutetaan enemmän huippunopeutta vai voimaa eli mäennousukykyä vai molempia miten noin niinkun teoriassa.



Lainaus käyttäjältä: joni_k - 17.05.26 - klo:21:57Tuhannen kilsan päästä mietiskellään tuskin kummempaa onAjettu 250km asennuksien jälkeen, nyt täytyy sanoa että skootteri on parempi kuin koskaan aiemmin, kiihtyy aivan "sikana" ja tuntuu että paranee kaikenaikaa, ei se pieni värinä haittaa eikä siihen enää kiinnitä edes huomiota, moottori käy hienosti, laakista käyntiin aina, elikä kyllä homma on onnistunut ja mielestäni kampiakseli on parempi kuin alkuperäinen, vastapainot isommat!![]()
Lainaus käyttäjältä: joni_k - 17.05.26 - klo:15:05Jos se jotain epämääräistä ääntä pitää sitten asia on erikseen. Jos pelkkä värinä muutaku kovaa ajoa.Lisääni kuului alemmasta lokasuojasta, oli irti oikealta puolen, siihen kuuluu semmoinen 20-25cm pitkä rauta, mutta en ole purkuhommissa katsonut miten se tulee kiinni, vaikka kuinka sovittelee, ei oikein leikkaa, että miten, toki saa kiinni ilman sitäkin, mutta hyvä olisi laittaa paikalleen. Mikäli joku löytää räjäytyskuvan, itse en juurikaan siitä kohteesta löytänyt, tai jos joku voi ottaa omastaan valokuvan tänne, whatsappiini 0400554554 tai sähköpostiini erkki.mynttinen@hotmail.com 150km tuli ns sisäänajoa täyteen, huomenna lisää, alkaa tuntumaan ihan ok:lta, mutta katsotaan nyt ensiksi vielä? ...