Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Skootterimerkki?

Aloittaja xtr50, 27.12.07 - klo:20:44

« edellinen - seuraava »

jermu


Mammo

#31
Kuinka monella täällä on Solifer XTR 50.
Ja mistä ostatte varaosia kyseiselle moposkootterille?
Itse ostin 2008 kesäkuussa kyseisen skootterin ja hyvin on toiminut ja kilometrejä on jo kertynyt 1550,9km.
Määräaikais huollot tehty ajallaan.
Ja olen tyytyväinen ollut tähän ajopeliin,vaikka monet sitä haukkuvatkin.
Vaikka kiinassa on ehkä valmistettukin,niin ihan hyvä ajopeli on,että ei oo ollut valittamista sen toimivuudesta.

Tuula


purgiaali

9800 mittarissa.  Stormilta tilasin takarenkaan ja rullat.

karkulainen

Minulla on solifer, mittarissa on ~5650km ja hyvin on toiminut.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

ilborg

Kymco agility alla, kilometrejä 9500 kappaletta. Pientä päiväkankeutta toisinaan startissa(hyvin todennäköinen syyllinen on ryyppy), ja variaattori alkaa olemaan aika kulunut. Myös kampikammion huohotusletku oli reikäinen tuossa kun viimeksi säätelin; jostain kumman syystä se letku on laitettu menemään renkaan kautta putsariin(vain parin millin rako renkaaseen, eikä lokari ole suojana). Muutin rakennelmaa niin, että letkun päähän vain suodatin, ja katteiden alle, eli jätin höyrystyvän öljyn kierrätyksen pois(täyssynteettiset edes taida pahemmin höyrystyä). On tuossa tuo suutin vähän turhan pieni, vaikka mascon jälleenmyyjällä sanoi, että "tämä suutin on virallinen talvisuutin", olisiko ollut 82 tai jotain tuo koko, no kyllä tuo suutin toimii tarpeeksi hyvin kesärenkailla ajavalle.

nuo kaikki siis havaittu 2tkm omistuksen aikana. Mielestäni ei mitään pahempia ongelmia kuitenkaan.

Temppeli

Vaihtoehtona saisi olla "Muut", koska m inulla ei ole yhtäkään noista.

Mää

Katso rekisteriotteesta valmistaja, Moto-zeta on vain kauppanimi.

Temppeli

Lainaus käyttäjältä: Mää - 24.04.09 - klo:16:45
Katso rekisteriotteesta valmistaja, Moto-zeta on vain kauppanimi.
Hienoa, mutta rekisteriotteessani nimenomaan Moto-Zeta on merkki, ja kauppanimi Rally 50.. Mutta mitä nyt olen katsonut, niin lähinnä näyttäisi olevan Solifer XTR 50 (josta tietojeni mukaan on tehty paljon kopioita)..

Mää

Solifer on Sanli tai Baotian, vuosimallista riippuen.

titan

titan rocy 2008  1160km ajettuna

skodesti

ajokki fude sport ja varaosina 2 samallaista plus 3 baotiania myös osina. Kaikkiin löytyy rekisteriote.

Hamme

mitäs aprilialla löytyy noin vähäinen ajelijamäärä  ??? Ite aprilialla kuljeskelen

Pätmän

Lainaus käyttäjältä: Hamme - 06.05.09 - klo:17:10
mitäs aprilialla löytyy noin vähäinen ajelijamäärä  ???
Kiinalaiset laatumopot ovat selättäneet muut räpättimet  ;D

vilkkuvalo

No Benelli puuttuu ainakin.