Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

peugeot v-click käyntiongelma

Aloittaja Pekkala52, 27.03.15 - klo:17:39

« edellinen - seuraava »

Pekkala52

hei. Nyt on kyseessä tuollainen pösön v-click vm.-12. käyntiin pörähtää hienosti sähköllä ja polkimella mutta heti kun yrittää tarjota kierroksia niin sammuu. Skopalla ajettu vain. 120 km eli ollut tosi vähällä ajolla, kaasari putsattu ja uutta bensaa (98e) juotettu. Kunhan lämpiää niin sitten kyllä kulkee ja toimii hienosti mutta toi odottelu...Eli oisko mitä vinkkejä antaa? t: Pekkaboy

helkama sc-r

Ryyppy ei toimi?
Kokeile lämpeneekö ryyppymötikkä.

pekpel

Luultavasti kaipaa seoksien säätämistä kohdilleen.
Onkos mitään virejä tehty ?
Kaikki tiivisteet kaasarissa ehjinä, ei kuivettuineita ?
Koskee siis kaikkia tiivisteitä, jopa niitä pieniä o-renkaita.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

helkama sc-r

Lainaus käyttäjältä: Pekkala52 - 27.03.15 - klo:17:39
Kunhan lämpiää niin sitten kyllä kulkee ja toimii hienosti mutta toi odottelu.

Tyhjäkäyntiseosta ja tyhjäkäyntiä suuremmalle ja kaasun nopeaa pumppausta jos kiihdytyspumppu, niin pääsee ehkä heti liikkeelle.

Coastside

Voi olla variaattorissakin säätötarvetta. Liian raskaat rullat saa kytkimen ottamaan liian aikaisin ja kylmä moottori ei jaksa. Pääsuutin voi olla liian pieni.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Oikeen kauheesti ei kannata lähteä säätelemään polttoainelaitteita.
Mopossa on vielä kesken ns. totutteluajo  :)Parhaat ominaisuudet näkyy vasta n.1000km jälkeen.
Jos vielä koko kilometrimäärä on ajettu lyhyinä jaksoina, aina pahempi.
Normaali huollot mm öljynvaihdot ym on syytä suorittaa ajan,jos ei niinkään km määrän mukaisesti.
Koska kyseessä ei ole elektronisesti ohjattu ruisku, lämmönmittauksineen,  on aina ennen ajoonlähtöä syytäkin suorittaa kuljettajan  :) ja moottorin, lämmityskäyttö.
Lisäämällä kylmälle moottorille polttoainetta lopputuloksena on nopeampi moottorin  karstoittuminen.
Myös polttoaineen kulutus lisääntyy, turhaan.
Kyseessä siis saattaakin olla ominaisuus, eikä suinkaan mikään vika.
Kuinka pitkä on sekuntikellolla mitattu aika ennen kuin voi kohtuudella ajoon lähteä ?
Pistä vaikka mopo käymään, ja pue sitten vasta ajovehkeet.
Myös tämä  vuodenaika on haasteellinen, saattaa heinäkuussa tilanne olla vallan toinen ::)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)