Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kuinka teillä rek.ote kulkee mukana?

Aloittaja ama322, 02.06.08 - klo:10:46

« edellinen - seuraava »

Kymco

Lompsassa taiteltuna kulkee kivuttomasti ;)
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

JaakkoFagerlund

Alkuperäinen pitää olla ajossa mukana, jotta siihen voidaan tarvittaessa tehdä merkinnät esimerkiksi palaneista lampuista tms. Kopionhan voisi heittää roskiin ja ottaa uuden kopion käyttöön.

Itsellä kulkee tuo skootterin penkin alla muovitaskussa taittamattomana, samassa yhteydessä on huoltopäiväkirjani printattuna matkaan :)
Älä aja kuin taksikuskit - noudata liikennesääntöjä

Coastside

Nyt jäi satula lukitsematta ja katosi työkalut. Ote jäi kait siksi että se oli muovipullon puolikkaassa ja muovissa tai ei kiinnostanut. Nyt ei ole kumpikaan noin helposti tarjolla.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

JaakkoFagerlund

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 26.06.10 - klo:13:22
Nyt jäi satula lukitsematta ja katosi työkalut. Ote jäi kait siksi että se oli muovipullon puolikkaassa ja muovissa tai ei kiinnostanut. Nyt ei ole kumpikaan noin helposti tarjolla.
Lähtikö ihan alkuperäiset diipadaapatyökalut vai oliko joukkoon eksynyt itse ostettuja? Omassa pyörässä tulee tarkistettua tuon satulan lukitseminen aina, kun mukana kulkee muutakin kuin taiwanilaisten omat kalut :)
Älä aja kuin taksikuskit - noudata liikennesääntöjä

Coastside

Ostettuja meni kuten 1/4 sarjan vääntimet ja hylsyjä. Nelisen kymppiä maksoi uudet ja nyt on hylsyjä yli tarpeen. Nyt kulkee mukana vain minimi eikä yhtään sarjan väännintä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Palosella

Ite oon pitäny sitä kans siinä konttorilta saadussa muovitaskussa penkin alla tai sitten lompakossa taiteltuna :) Yhden autokoulun skootterissa näin mustavalkokopion rek. otteesta ja naapurissa olevan huoltoaseman peräkärryjen mukanakin kulkee mustavalkokopiot rek. otteesta eli kai sitten saa olla kopio lapusta mukana.

Juissi

Laminoituna, kestää vettä yms.
Meillä on töissä siihen kone, niin oli käevä laminoida.
Poliisitkaan ei asiasta olleet pahoillaan, vaikka todennäköisesti otetta ei saisi laminoida.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

V_T_E_C

"Isi, mikä on evoluutio ?"

"Kuulehan poikani, evoluutio tarkoittaa sitä, että ensin sinä ajat mopolla, sitten kevarilla, sitten 250-kuutioisella, sitten 500-kuutioisella, sitten 1100-kuutioisella."

juza

Yleensä on kopio, välillä ei sitäkään. Viimeksi kaksipyöräisellä pysäytetty 14 vuotta sitten.

ramba

Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

FrozenCorpse

Repussa omassa pussissaan.

Piti muuten kysyä, miten tarkkoja ne on tuon osoitteen kanssa, eli jos on muuttanut mutta rekkarissa vanha osoite, ni pitääkö käydä vaihtamassa? ;D
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

konenikkari

Ei merkitystä, ja osoitteen muutoskin maksaa?!
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

pettynyt

Ei ole koskaan ollut otetta mukana Mopoillessa(mopo/mp) eikä ole mikäälaista ongelmaa ollut Poliisien kanssa kun on oma laite niin näkevät tiedot kyllä omalta koneeltaan!

harriveikko

Mulla on satulan alla minigrippussissa.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

tommi

Lainaus käyttäjältä: Symisti - 02.06.08 - klo:11:02
Mulla rekisteriote on minigrip pussissa taiteltuna ns.hansikaslokerossa. Ja hyvin on sailynyt kun on vesitiivis se lokerokin.
En kylla tieda onko kaikissa skoottereissa lukollista lokeroa siina polvien kohdalla mittariston alla?  :)

On ainakin mun skodessa, ja siellä minäkin säilyttelen.