Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vakuutusmaksu, yhtiöiden vertailua

Aloittaja Tiina89, 27.04.07 - klo:16:15

« edellinen - seuraava »

Kone

Skootterit ja moottoripyörät kuuluu samaan kategoriaan. Mopot erikseen. Mikä tuossa on liian vaikeaa ymmärtää? Ei tässä nyt mistään Hindenburgista ole kyse!

Ukko anna olla... :-*

Rific

#526
Lainaus käyttäjältä: Mr X - 09.01.15 - klo:22:19
Rific...

IF on sen verran huonossa maineessa nykyään noiden (uusien) vakuutusten hintojen suhteen, ja vakuutuksen ottajan ikä ei tuota eroa kuro umpeen...

Piaggio NRG, mikä vuosimalli ja muut mahdolliset talous / henk. kohtaiset alennukset vakuutuksesta?

Toi 120€ houkuttaa ja lisätiedot kiinnostaa, mikäli suostut jakamaan tietoa.

Tänään luin uusinta mp-vakuutusten hintavertailua, ja olihan tuollakin puolella kovin suuria hintaeroja kuten täälläkin...

Muita vakuutuksia ei ifissä ole, muut vakuutukset kuten autot ja talo on eri yhtiössä = en saa siis mitään keskittämisalennuksia. Vertailin hintoja netissä ennen vakuutuksen ottamista, ja IF oli kyllä selvästi halvin. Vakuutusyhtiö missä muut vakuutuseni on, ei pystynyt tarjoamaan yhtä hyvää hintaa (oli tupla hinta) kuin IF .  Piaggiollakin kyllä ikää, vm. 98

Bonuksia ei ole vielä kertynyt kun mopedi on tuore hankinta.

Mr X

Kiitos tiedoista.

Mulle If:n laskuri antaa liikennevakuutuksen hinnaksi tuolla Piaggio -98 mallilla  omalla postinumerolla

LainaaVakuutusmaksu             287,70 €
Internet-alennus             -28,77 €
                       Yhteensä 258,93 € (2 istumapaikkaa)

Vakuutusmaksu             189,12 €
Internet-alennus             -18,91 €
                       Yhteensä 170,21 €(1 istumapaikka)

Bonuksiahan et tuohon liikennevakuutukseen tule saamaan, vaikka joku muuta väittäisikin.

Kone

Jotkut sitten käsittää kaikki skootterit mopoiksi. "Skootteri on pienipyöräinen moottoripyörä"  http://fi.wikipedia.org/wiki/Skootteri  Johon sitten tulee bonuksia ajan kanssa, vaikka joku muuta ehkäpä, voisi, kenties, väittää muutakin......



Mr X

Olet oikeassa.

Mä olen ainakin keskittynyt alueen mukaiseen aiheen keskusteluun. Väliin heitetyt "bonustiedot" muista ajoneuvoluokista saattavat aiheuttaa epäselvyyksiä asiaan perehtymättömille, kuten minulle...

joni_k

jaaha retron vakuutusmaksu tuli. 204,17€.   222,51 ilman alennusta. lähitapiola. aika kova korotus retro viime vuonna 155€ :o

PappaSkootteri

kaikki ei muuten tiedä/muista että nykyään kun vaihtaa vakuutusyhtiötä kesken vakuutuskauden niin ei tarvitse hakea uutta rekisteriotetta vaan otteeseen jää vanha tieto ja se päivitetään aina vain kun otekin pitää vaihtaa esim katsastuksessa tai omistajan vaihdossa... eli helppoa kun vaan hakee sen halvimman... ei siis muuta paperisotaa tule
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

openflow

No niin. Pikkaisen nousi vakuutus, kaksi kiinanihmettä, IF ja yhteensä 490€. Liki 200€ korotus viime vuodesta  :o  Miten vitussa ne arpoo näitä hintoja. Vaatimaton korotus prosentti. Onko tämä sama kun kännykkäliittymissä eli vanhoja asiakkaita rangaistaan, ja uusille annetaan "bonuksia". Ei muuta kun kohti Poppia.

joni_k

näinkö sitä mopoautojen kolareista rankaistaan.

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

joni_k

tiukka ratkaisu mutta toinen mopedi sai luvan lähteä. kahesta 500€ yhteensä vuodessa tuntuu kohtuuttomalle niin sähköinen skootteri sai jäädä.

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Palosella

Ei tää touhu kyllä hyvin tuu loppumaan, kun kaikki kielletään ja kaiken hinta nousee..

oskuk

Onhan se ihan reilua että vakuutukset maksetaan itse. Onko kiva että muut maksavat ne? Voiko enää kokoomusegoistisempaa ajattelua olla? ;-D

joni_k

mopedi siirretty pop vakuutuksen piiriin. keeway flash 152€ pakollinen liikennevakuutus. eniten yllätti toi auto vakuutus..siis 800€ tippu 430€ euroon vakuutukset.. :D kylläkin vain osakasko mutta lähitapiolassa ei hinauspalvelu kuulunu tohon edes. vanha kosla ei kannata täyskaskoa pitää.