Moposkootterit > Yleinen keskustelu moposkootterit

Vakuutusmaksu, yhtiöiden vertailua

<< < (2/156) > >>

Samppa:
Lähivakuutuksesta saa ainakin tosta 116 eurosta alennusta jonkin verran jos on muita vakuutuksiakin siellä. Mutta silti toi Veritas tuntuu olevan edelleen halvin, vai löytyykö halvempia?

SalmiS^:
IF taisi olla noin 100e, mutta korvaavat sitten täyskaskon kanssa todella avokätisesti. Esim siskon skodesta maksettiin 1200e. Ajoi sen lunastukseen ja sai 1579e. Sama oman vanhan Ditekin kanssa, että kaaduin ja sain katteiden korjaukseen noin 700e ja käytin niistä 20e (maalaus spraylla ja kittiä) Mutta Hollannista tilaamalla olisi saanut 2 vai 3 katesarjaa tohon hintaan. Eli mielestäni aika avokätisesti korvaavat.

A_sentaja:
No minun jammuni on pohjolan kilvissä, tosin senkin omistaa vissii nykyään osuuspankki. Taisi olla viime syssynä jotain 105e ja siinä on vielä jokin käteisalennus. Kyllä se niin on, että kun motoristit ja mopedistit sekä tietenkin skootteristit kolaroi, niin kaikki maksaa.. :(

Samppa:
Kyllähän ne tietysti maksaa. Mutta eivät nuo vakuutusyhtiöt mitään hyväntekeväisyysfirmojakaan ole, vaan katteet on aivan röyhkeän korkeat. On tietysti helppo aina ilmoittaa että "lisääntyneiden vahinkojen johdosta" ja samalla nostaa hintaa ylitse tuon em. lauseen, jotta saadaan taas katetta lisää. Kyllähän näistä vakuutusyhtiöiden toiminnoista on tehty monia dokumenttejakin. Mielestäni on esim. rahastusta se, että jokaiselle ajopelille pitää olla oma vakuutus (jos on vaikka 7 skootteria ja 3 autoa). Eikö voisi olla yhtä lippua autoille ja yhtä skoottereille. Ja tuo lippu pitäisi sitten olla aina ajossa mukana... Tällä hetkellä monen auton ja skootterin pitäminen tuntuu vähän rangaistavalta teolta. Ainakin jos niillä meinaa laillisesti liikenteessä ajaa...

fillaripongari:
Minä en hyväksy sitä että joudun maksumieheksi muitten vahingoista, meitä pitäisi kohdella yksilöinä eikä massana, vaikka onhan tuo BONUS järjestelmä, minulla on autossa 70%  saiko sen skootteriinkin? en juuri tällä hetkellä muista sitä, mutta valistusta tarvitaan kyllä paljon lisää, ja valitettavasti myös eräitten kohdalle valvontaa, liikennekuri on rapistumaan päin ja se tietää jatkossa yhä suurempia vakuutusmaksuja >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta