Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Varastettu ja pahoinpidelty Jet force Keravalla. Tiedäkö jotain?

Aloittaja NusNus, 09.05.13 - klo:20:20

« edellinen - seuraava »

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Kone - 18.05.13 - klo:21:28
En tietenkään kehota (pois se minusta) mutta, jos vetelee turpaan, kun, joku, jotain varastamista yrittää. Tietenkin varkaalla on eri oikeudet, kun sinulla, ja olet vastuussa varkaan hyvinvoinnista, mutta , entä sitten? Kerrankin, edes kerrankin saa "voidella" kunnolla.

Kaipa sen oikeudessa kestää?

Niin, mitä veikkaat, onko varkauden yritys vakavampi rikos kuin törkeä pahoinpitely? Kumpaa itse haluaisit itsellesi: että saisit pysyvän aivovamman vai että sinulta olisi kadonnut muistin sijaan jotain tavaraa? Tai tyttärellesi?

Kone

Miten niin törkeä? Ei siinä apuvälineitä tarvita. Lain mukaan saat turvata itseäsi ja omaisuuttasi. Rosvo saa ansionsa mukaan. Seuraavalla kerralla muistaa, kun silimät mustat, niin kuin syksyinen yö.

Niin. Jos joku yrittää käyttää väkivaltaa minun läheisilleni, niin se kuolee! Se on sitten ihan sama, mitä oikeudessa tulee.

tommi

Jos vetelet silmät mustaksi niin pahoinpitelysyytehän siitä tulee ja päiväsakkoja joudut makselemaan muutaman satasen edestä. Jokainen arvioikoon onko sen arvoista..

Tossa muuten hyvä video kuinka helppo on murtaa ohjauslukko. Tekniikkalaji nimittäin..

http://www.youtube.com/watch?v=bMVtKYBt5Q0

Coastside

#33
Älkää edes harkitko pahoinpitelyä. Jos satutte säästymään isoilta korvaussummilta tai murhatuomiolta, saatte rikosrekisterin ja kytät perään turhaan sen perusteella kun ne hakee mahdollisia tekijöitä johonkin  ja seuraavasta tempusta tulee linnaa. Että se "syötti ja turpiinveto" ei ole maailman välkyin ajatus.

Minun lapsuuteni aikoihin oli virallinen kanta että "lyödä saa kun ei luita riko". Ei ole enää.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

lehtijussi

Pelkästään katkenneen etuhampaan korjaus maksaa lyöjälle "mansikoita"... Ei tonni riitä. :(

pugt200

Ja jos  erehtyykin lyömään oikeeta pahista...sit ei paljon naurata, kun joku psykopaatti jahtaa loppuelämän ajan. Sitkeimmät verikostot on tuhansia vuosia vanhoja.

Kone

Tuskin oikeet pahat pojat missään skootterivarkaissa käy. Luulisi ainakin.

pugt200

Onks niillä jotain sääntöjä missä saa käydä ja missä ei  ;D

oskuk

Mä en tiedä kuin vääriä pahoja. Oikeat taitaa olla niitä elokuvista tuttuja?

tommi

Niin, kannattaa miettiä jos vaikkapa oma poikasi jäisi kiinni mopovarkaudesta ja hänet pahoinpideltäisiin niin olisiko se mielestäsi ihan ok? Täällähän jo nimimerkki "kone" totesi että jos hänen lähipiiriinsä kajottaisiin niin hengenlähtö olisi lähellä. Samaan hengenvetoon hän totesi että jos hänen mopoansa yritettäisiin varastaa niin turpaan tulisi että tukka lähtisi. Eli on ihan ok vetää turpaan ventovierasta mopovarasta mutta jos oma poikasi varastaa mopon niin häneen ei saisi kukaan kajota? Mielenkiintoinen logiikka..

Kuolemantuomiotakin moni kannattaa niin kauan kunnes oma perheenjäsen on teloitettavien listalla. Tästähän on jenkeistä paljonkin esimerkkejä.

Coastside

Oikeat pahikset eivät varasta mopoja, koska se on hierarkian pohjaa.  Varas on nuori ja voi olla mistä perheestä vain, myös sellaisesta jolla on varaa ostaakin. Viha nousee pintaan ja se pitää purkaa jotenkin. Kuumin vaihe menee parissa päivässä ohi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Kone

Lainaus käyttäjältä: tommi - 21.05.13 - klo:06:40
Niin, kannattaa miettiä jos vaikkapa oma poikasi jäisi kiinni mopovarkaudesta ja hänet pahoinpideltäisiin niin olisiko se mielestäsi ihan ok? Täällähän jo nimimerkki "kone" totesi että jos hänen lähipiiriinsä kajottaisiin niin hengenlähtö olisi lähellä. Samaan hengenvetoon hän totesi että jos hänen mopoansa yritettäisiin varastaa niin turpaan tulisi että tukka lähtisi. Eli on ihan ok vetää turpaan ventovierasta mopovarasta mutta jos oma poikasi varastaa mopon niin häneen ei saisi kukaan kajota? Mielenkiintoinen logiikka..

Kuolemantuomiotakin moni kannattaa niin kauan kunnes oma perheenjäsen on teloitettavien listalla. Tästähän on jenkeistä paljonkin esimerkkejä.

Sinun pojista en tiedä, mutta minun "pojat" ei varastele. Sinun poikasi varastelevat. Kannattaisi varmaan tehdä jotain, kasvatus mennyt pieleen. No eihän se poikiesi syy ole. Ja jos vähän pyörittää mopovarasta on kumminkin ihan eri asia, kun tappo tai sen yritys. Kummalline ajatus maailma, kun ei tuota tajua.

tommi

Sinähän se tässä olet pahoinpitelemässä mopovarkaita, en minä. Entäs jos tämän pahoinpidellyn varkaan isä ajattelee samoin kuin sinäkin että minun lapsiini ei kukaan koske ja vetelee sinua kuonoon? Ollaanko silloin sujut?

Lainaus käyttäjältä: Kone - 18.05.13 - klo:21:28
Kerrankin, edes kerrankin saa "voidella" kunnolla.

Lainaus käyttäjältä: Kone - 19.05.13 - klo:12:49
Rosvo saa ansionsa mukaan. Seuraavalla kerralla muistaa, kun silimät mustat, niin kuin syksyinen yö.

Lainaus käyttäjältä: Kone - 19.05.13 - klo:12:49

Niin. Jos joku yrittää käyttää väkivaltaa minun läheisilleni, niin se kuolee!

Kone

Sitä pitää, sitten tulla kokeilemaan! Sinäkö sitten et tekis mitään? Antasit olla. Varastavat minun omaisuutta, mutta ei, en tee mitään. Äläkä uskokkaan, että siihen ehtii poliisit paikalle.

Minkähän ihmeen takia Suomalaisista on tullu tämmösiä vellihousuja. Tai oikeammin paskahousuja. Mitäpä luulet, tuleeko toisen kerran varastamaan, kun tietää

a: Saa turpaansa
b: pienet sakot ja korvaus omistajalle joita ei tule ikinä saamaan.

Ihan satavarmasti jatkaa ryöstelyään, kun paapotaan. Jos olisin varas ja ketku satavarmasti jatkaisin ryöstelyä, koska enhän saa tuomiota. Mutta jos saisin turpaan, niin sinne paikkaan, en toista kertaa menisi!

Minä ainakin suojelen omaisuuttani, jos siihen tarve tulee. Kattele sinä sormet ristissä, kun mopoas ryöstetään, tms. :-*

lehtijussi

Jokaisella on oikeus ja velvollisuus puolustaa lähimmäisiään ja omaisuuttaan. Oikeuslaitos sitten viimekädessä ratkaisee, onko voimankäyttö ollut liioiteltua.

Aihe on tunteita nostattava, kannattaa hillitä itseään, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.

Tilanteessa, jossa lähiomiselle tehdään väkivaltaa, on tottakai mielessä että "minä tapan sen".
Tosiasiassa me emme ole samanlaisia murhaajia, vaikka tunne ja ajatus oman oikeuden käyttöönotosta on vahva.
Minulla siitä on siitä jonkinlainen käsitys, mitä mielessä liikkuu ja miten yhteiskuntaan sopeutuva ihminen toimii ko. tilanteessa, koska oma poikani on kuollut väkivallanteon seurauksena.

Lopettakaa tuo mihinkään johtava kinastelu aiheesta.