Moposkootterit > Yleinen keskustelu moposkootterit

Mopon kaupan teosta ja rekisteröinnistä

(1/44) > >>

pattery_:
Ostin kaverilta porukoilta fuden ilman papereit, luovutuspaperit kyllä tehtiin mutta olen 16v niin voiko se olla pitävä eli pitääkö isän nimi siihen luovareihin laittaa? :D Niin mutta asiaan, sitten pitäisi käydä teettään paperit jossain vakuutusyhtiöllä että se on kans meidän porukoiden/mun nimissä ja siinä ois paperit tallessa. Ja sitte jos joskus haluaa kilpiin nii ois paljon helpompaa ku jostain luovareista rueta taiteileen. Onko kokemuksia teillä ? Ja neuvoja että onnistuko kaikki ?

cusse80:
Sun pitää mennä sen luovarin kanssa katsastusasemalle ja pistää se sun nimiin. Ei pitäis olla merkitystä vaikka olet alaikäinen. Ostaahan
porukat autoja lastensa nimiin...

pattery_:

--- Lainaus käyttäjältä: cusse80 - 19.05.09 - klo:16:51 ---Sun pitää mennä sen luovarin kanssa katsastusasemalle ja pistää se sun nimiin. Ei pitäis olla merkitystä vaikka olet alaikäinen. Ostaahan
porukat autoja lastensa nimiin...

--- Lainaus päättyy ---
Onko hinnasta tietoa? Kai ne siittä jotain velottaa. :D

janite2:
Sen luovarin kans kats.konttorille ja siellä uudet paperit... Nää joutuu tekeen sen "vaikeimman kautta", mutta onnistuu.
 Hintaa tälle operaatiolle tulee ainakin 20.20e, jos ei enemmänkin...
(nämä on viranomaismaksuja, ja kaikkialla saman hintaisia)
______________________________________________________________________________________________________________

Sitten jos tästä laitteesta vielä puuttuu kilpi, sitten se pitää rekisteröintikatsastaa, josta tuleekin laskua sellanen rohkee 100e, riippuu konttorista kun saavat vapaasti hinnoitella tämän katsastuksen...
 Ja tähän vielä sitten kilpimaksu...
Että ei kannata ostaa halpaa mopoa, josta on kilvet palautettu...

pattery_:
Tuskimpa mä sitä rekisteröin, kunhan omiin nimiin vain pistäis ja jos joskus myy pois. :D Toi mopo makso 10e  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta