Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Znen50Qt-11

Aloittaja sarisusanna54, 31.08.22 - klo:14:56

« edellinen - seuraava »

sarisusanna54

Minulla vuoden 2017 Znen50Qt-11, olen toinen omistaja ja zetasella ei oltu ennen minua ajettu vähän vajaa 300km, zetanen toimii aivan moitteettomasti, mitä nyt kylmällä ilmalla hiukan kestää kun starttaa kunnolla, mutta ei sen pahempaa. ostin tuon vuonna 2020 ja ainoastaan uutta siihen olen ostanut Michelin renkaat alkuperäisten sutivien renkaitten tilalle, nyt ostin varoiksi ilmanputsarin ja sytytystulpan kun käväsen viikon päästä kaverille näyttämässä korjaamolla että kaikki tuossa menopelissä olisi ok. Ajattelin että vois vaikka vaihtaa ilman suodattimen ja uuden tulpan. Aika näyttää mitä hän siellä sitten sanoo. Onko teillä muilla Zetasta ?  Kivat syksyn jatkot teille kaikille täältä Kainuusta. :)

Coastside

Tuo merkki ei ole yhtä vikainen kuin muut kiinalaiset kun vikakyselyjä ei ole juuri tullut. Noilla ajomäärillä ei vikaa vielä pitäisi ilmetäkkään. Tulpan vaihto on turhaa alle 5000 km.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

sarisusanna54

Ei ole vielä ainakaan mitään hälyttävää ollu tuossa pelissä, aivan mahtava peli mulla.