Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

yamaha aerox ei lähde liikkeelle

Aloittaja aeroxpoika, 08.04.20 - klo:11:32

« edellinen - seuraava »

aeroxpoika

yamaha aerox käy tyhjäkäynnillä hyvin mutta kun antaa kaasua niin ei liiku mihinkään vaan pätkii


tekniikka on airsal 50cc, 17.5mm kaasari, gianelli rekord putki, sport pro variaattori.

konenikkari

Tulppa, pääsuutin,luistin neula irti
Jos maltat, kerro lisää, onko aiemmin  toiminut samoilla asetuksilla jne, jne
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

aeroxpoika

Uusi tulppa vaihdettiin, kaasari on puhdistettu tällä hetkellä 110 suutin. Vaihdettiin kokonaan uusi kaasari ja sylinteri. Vika tuli kaasari ja sylinteri vaihdon jälkeen

konenikkari

Miksi noin iso pääsuutin, onko alkuperäinen putsari koteloineen paikoillaan.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

aeroxpoika

Vapari putsari kiinni, sen takia iso suutin

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: aeroxpoika - 08.04.20 - klo:14:00
Vapari putsari kiinni, sen takia iso suutin

Kokeileppa vakioputsarilla, tuo vapari on yleisin syy miksi kone ei käy nätisti. Ja suutinta voi silloin pienentää.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

pera8x

suuttimen koon hakeminen vaatii malttia ja suuttimia. itte hämmästelin saman asian kanssa tässä joku aika takaperin. vaihdoin kans sylinterin ja kaasarin. kaasarissa oli 110 pääsyytin. ei toiminut ollenkaan, vaan booas heti, kun anto hanaa. vasta 140 suuttimella alkoi toimiin hyvin. mulla tosin 113cc pytty ja kaasarina vain 21mm.

lähtisin siitä, että menet suutinkauppaan ja ostat vaikka 130, 100, 90, 80 koon pääsuuttimet. sitten vain kokeilemalla, että millä alkaa toimiin. ja jätät sinen sitten sen isoimman suuttimen, millä kone toimii hyvin. jos ei toimi noillakaan hyvin, niin sitten  voi kokeilla jotain noiden koiden väliltäkin. harvemmin sen oikea koko heti löytyy. vaatii aika paljon jumppaamista ja hakemista.