2T pelin korjuun nyrkkisääntöjä on, jos kone ennen remonttia meni talliin suoraan ajosta,eli kaikki toimi. Niin korjauksen jälkeiset käyntiinlähtöongelmat johtuu yleensä asennusvirheestä, toinen on että kasauksessa jää löysällä olevia liittimiä. Nekin kun tuppaa siinä remonttia tehdessä liikkumaan.
Eli jos olet satavarma, että mäntä on oikein sylkässä eikä imuvutoja ole missään, saa bensaa ja antaa kipinän. Alkaisin perkaamaan vikaa uudella tulpalla ja testaamalla koko syttylinjan läpi mahdollisen kosketushäiriön osalta. Se että antaa kipinää ei kerro vielä mitään,varsinkaan käytetyllä tulpalla.
Coasti tuossa jo neuvoi että tuuleta kampikammio kuivaksi,jos se lilluu vanhoissa bensoissa,kastelee se heti tulpan.
Sitten vasta voidaan arvuutella onko vika imupuolella vai sytkäpuolella.