Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vespa GTS pakoputken tiiviste

Aloittaja Partanen, 25.08.12 - klo:10:57

« edellinen - seuraava »

konenikkari

#45
Samaa mieltä, miksi ei voi tilata tuotetta, selkeästi suomalaiselta kauppiaalta.
Jos kaikenkattava kilpailu, mielestänne on VAIN hyväksi,
älkää sitten valittako kun, yhtenä päivänä, kaikki suomalaiset alan palvelut on loppunu, kannattamattomina.
Ja ikävä kyllä, se päivä on hyvinkin lähellä.
Mutta siihen tyydymme, kauppiaalle, asiakkaan tahto on laki, ja asiakas saa mitä pyytää.

Ai niin juurihan mä vasta hogasin, pitkältikin , juurikin tahdon korostaa, luottamusta, kotimaisiin toimittajiin, ja heidän läheisyyteensä ongelmien tullessa esiin.
TEAM AHMA  ::) ::)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Partanen

Stormilla ei ole sopivaa, tai ei ainakaan ollut silloin kun viimeksi kysyin.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003


Partanen

Ja olet tarkastanut, että nuo mitat on oikein, eli sopii Vespaan?
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

viisnelonen

#49
Jep. Tuo Stormin 32 x 38 x 30,5 mm vastaa Piaggion varaosanumeroita 846097 ja 8263885.  Ja sama osa siis todella monessa Piaggio konsernin 4T koneellisessa kulkineessa. Kiitos vinkin antaneille.
Olen samaa mieltä konenikkarin kanssa mutta esim vanhempiin ei osia enään saa kuin tilaamalla maahantuojaltakaan niin on ihan sama tilata se esim ebayn kautta . Tulee nopeammin ja saat jopa orggis osia jos niin haluat.

Tässä listaa sopivuuksista .(muihin merkkeihin menee klikkaamalla ko merkkiä) http://www.sip-scootershop.com/main/base/Details.aspx?ProductNumber=pi846097&_language=en&Producer=VESPA#VESPA
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Partanen

Onhan noita luotettavia verkkokauppoja, joista tulee vaikka puolen kuution laatikko tavaraa viiden euron toimituskuluilla. Ettei vielä sentään tarvitse eBay:stä osa kerrallaan tilata.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Partanen - 16.09.15 - klo:13:29
Onhan noita luotettavia verkkokauppoja, joista tulee vaikka puolen kuution laatikko tavaraa viiden euron toimituskuluilla. Ettei vielä sentään tarvitse eBay:stä osa kerrallaan tilata.

Mutta jos ei tarvitse kuin yhdenosan? ;-)

Minä päädyin tilaamaan Stormilta paikallisen liikkeen tiskille...ei tarvitse maksaa yhtään posteja ;-)


Partanen

Tietenkin sieltä otetaan samalla varatiiviste, öljynsuodatin, myös karkea o-renkaineen, tulppa, ilmansuodatin, propun tiiviste. Listaa ei ole vaikea jatkaa.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

pera8x

minä tilaan millon mistäkin noita osia ja muutakin tavaraa. mielestäni, jos kerta eu:hun on haluttu mennä ja vapaa liikkuvuus ja muu "yhtä isoa perhettä" systeemi halutaan pitää, niin mielummin sitten otetaan se hyötykin, mitä siitä voidaan saada, eikä vaan niitä paskoja asioita, että esim. kieroja kurkkuja ei saa myydä ja mitä näitä järjen vastaisia juttuja nyt tuo koko systeemi onkaan tuonut mukanaan.

tarkotan, että jos ihmiset, tai päättäjät, tai ketkä nyt ikinä onkaan tän maan tähän jamaan hommannut, että kuulutaan johonkin eu:hun ja muuhun hössötykseen, niin olettivatko ne että noudatetaan vain yhteisiä määräyksiä ja direktiiveä, mistä on pelkkää haittaa, mutta samalla jätetään kaikki hyödyllinen sitten käyttämättä, kuten tavarankin vapaampi liikkuvuus? paitsi ettei sekään ole niin vapaata, kun pitäisi. kaljaa et saa tuoda haluamiasi määriä esim. virosta, tai saksasta. että se siitäkin vapaasta liikkuvuudesta.

niin, ja jätän aina kaikki mahdolliset tullit ja alvit maksamatta, jos siihen on mahdollisuus. veroja saa maksella muutenkin ihan tarpeeksi.

Partanen

Tarkoitin eurooppalaisia verkkokauppoja, joista tilatessa ei tietenkään tulleja ja alveja Suomeen makseta.

Justiinhan Kouvolasta lopetti asiallinen Vespakauppias liiketoimintansa, kun kaikki tilaa ulkomailta. Pakon edessä tilaan ulkomailta, mutta en sillä kehtaisi ylpeillä. Pakon edessä on sitä jos Suomesta ei saa, tai jos Suomessa hinta on yli 50 euroa kovempi.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

pugt200

LainaaJustiinhan Kouvolasta lopetti asiallinen Vespakauppias liiketoimintansa, kun kaikki tilaa ulkomailta.

Voi p..kele.

Nyt loppui ulkomaisten nettikauppojen käyttö, jos kotimaasta vaan löytyy tavaraa. Suomi nousuun.

oskuk

Ja multa Viroon toimintaansa siirtäneiden "suomalaisten" firmojen tuki.

sympaatti

Kaikkea ei tosiaankaan saa suomalaisilta kauppiailta. Esim. Sumekolla on kyllä hyvät nettisivut, mutta todella köyhä valikoima varaosia. Mukeja ja lippiksiä löytyy joka lähtöön.
elämä on ihmisen parasta aikaa... MN

Partanen

Sumekolla kyllä on paljon tavaraa, joka ei näy nettikaupassa. Esim varaosat.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Submariner

Nko tuo Stormin tuote jonka viisnelonen mainitsee sopiva GTS 300:seen, mulla meni eilen ko tiiviste, 4000 km ehditty ajaa  >:(, Vespassahan mulla on vielä takuu voimassa koska ostettu vasta keväällä, mutta saako tuon tiivisteen takuuseen?
Vespa GTS300 -  2023