Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot speedfight 2 (2008) cdi:stä

Aloittaja noob_ukko, 24.09.22 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

noob_ukko

Onko toi cdi rajoitettu? Se missä on 8 pinniä ja siinä taitaa olla se tuorevoitelu öljy pumppu samassa. En itse löytänyt netistä tietoa että onko se vakiona rajoitettu. Jos joku täältä tietää asiasta niin ois kiva tietää ettei turhaan mene ostelemaan "rajoittamatonta" cdi:tä.
Kiitos etukäteen :)

A_sentaja

Pääsääntöisesti on rajoitettu, rajoittamattoman saa erikseen tilaamalla.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

noob_ukko

Onko mahollista laittaa semmone 6 pinnin cdi ton 8 pinnin tilalle ku niitä saa ihan suomestaki ja aika halvalla. niin onko mahdollista säästää ja jotenki laitettuu sellanen siihe?

A_sentaja

Nuo rajoittamattomat boxit yleensä mahdollistaa esim ajoeston ohituksen. Niiden sopivuus selviää parhaiten,kun teet haun mallimerkinnän mukaan,jolloin on helpompi oikeaa boksia valita.
Sf2 on useampaa eri versiota käytössä,niin siksi kannattaa olla huolellinen.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

konenikkari

Jos on sähköinen pulssipumppu tuorevoitelussa ei käy 6pinninen,
ja totta noita on ainakin 3 eri systeemiä.
Tuo laite on kohtuu ripeä alkuperäisellä CDI:llä
alkuperäinen pakoputki noissa ahdistaa, ja painaa pe, eiku paljon.
Osta ennemmin pakoputki, niin pysyy pakoputken kannakkeet ehjänä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

noob_ukko


noob_ukko

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 25.09.22 - klo:16:05
Jos on sähköinen pulssipumppu tuorevoitelussa ei käy 6pinninen,
ja totta noita on ainakin 3 eri systeemiä.
Tuo laite on kohtuu ripeä alkuperäisellä CDI:llä
alkuperäinen pakoputki noissa ahdistaa, ja painaa pe, eiku paljon.
Osta ennemmin pakoputki, niin pysyy pakoputken kannakkeet ehjänä.
jos ottaa tuorevoitely systeemin pois? Eikö ne kuitenki samalla tavalla toimi muuten paitsi tuossa mallissa on se tuorevoitelu hommat vaan samassa boksissa?

konenikkari

Älä ota jos et keksi mitään erityisen hyvää  syytä,
kadut myöhemmin.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

noob_ukko

no jos sen ottamalla pois saa rajoittamattoman cdin ni ei se haittais ottaa pois

tapiovuorent

Jos haluaa lutrata sen bensan ja öljyn sekoittamisella  ?!. Minä en kyllä viitsisi.