Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggo nrg purejet tarrasarja.

Aloittaja Eki, 16.09.22 - klo:13:50

« edellinen - seuraava »

Eki

Olisiko kellään tiedossa mistä saisi kyseiseen ajopeliin katteitten tarrasarjan, toki liikkeistä saattaisi löytyä mutta mikäli joku tietää edullisimman myyntipaikan, niin ok. Kysytäänpäs tähän vielä uuden männän/sylinterisarjan sisäänajon kilsamäärä, että tulisi tehtyä mahdollisimman oikeaoppisesti, nyt ajettu vaihtelevaa n7000rms kierrosmäärällä vaihtelevaa nopeutta n100km.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

A_sentaja

Valurautapytylle on nyrkkisääntö se 500 km vaihtelevaa ajoa. Pinnoitettu ajetaan sisään koekäytössä n 15-30 minuttia kaasua annostellen, jonka jälkeen jäähdytys jacsen jälkeen voikin suht surutta laskea menemään.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Eki

Lainaus käyttäjältä: A_sentaja - 16.09.22 - klo:15:06
Valurautapytylle on nyrkkisääntö se 500 km vaihtelevaa ajoa. Pinnoitettu ajetaan sisään koekäytössä n 15-30 minuttia kaasua annostellen, jonka jälkeen jäähdytys jacsen jälkeen voikin suht surutta laskea menemään.
Okei, kiitti, niin muistikuvani olivatkin että n500km vaihtelevaa ajoa, on valurauta sylinteri.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Coastside

Pytyssä on alkuun kitkaa joka sitä kuumentaa. Siksi jäähdyttelytauot on alussa tarpeen. Mineraaliöljyt nopeuttaa hommaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

#4
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 16.09.22 - klo:16:58
Pytyssä on alkuun kitkaa joka sitä kuumentaa. Siksi jäähdyttelytauot on alussa tarpeen. Mineraaliöljyt nopeuttaa hommaa.
Otetaan huomioon sisäänajossa, kiitos vinkistä.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

Tarroja en ole etsinyt enää, vaan poistanut kaikki turhat, jätin etukatteeseen ainoastaan nrg power ja jalkatilaan vastaavat, myös kylkitarrat jätin takaosaan. Skootteri toimii mainiosti, liki sisäänajettuna (n400km), mutta sama vanha ja tuttu tulpan nokeaminen kierreosan päässä on kuten muissakin vastaavissa esim gilera, aprilia ja tämä. Tulpan muu väri on kuten pitääkin elikä vaaleahkon ruskea, tuo nokeaminen aiheuttaa ajoittain pientä nykimistä varsinkin kylmällä koneella.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Palosella

Lainaus käyttäjältä: Eki - 22.09.22 - klo:08:22
Tarroja en ole etsinyt enää, vaan poistanut kaikki turhat, jätin etukatteeseen ainoastaan nrg power ja jalkatilaan vastaavat, myös kylkitarrat jätin takaosaan. Skootteri toimii mainiosti, liki sisäänajettuna (n400km), mutta sama vanha ja tuttu tulpan nokeaminen kierreosan päässä on kuten muissakin vastaavissa esim gilera, aprilia ja tämä. Tulpan muu väri on kuten pitääkin elikä vaaleahkon ruskea, tuo nokeaminen aiheuttaa ajoittain pientä nykimistä varsinkin kylmällä koneella.

Se nykiminen kylmänä on ominaisuus Purejet-koneissa usko tai älä.

Eki

#7
Lainaus käyttäjältä: Palosella - 22.09.22 - klo:12:09
Lainaus käyttäjältä: Eki - 22.09.22 - klo:08:22
Tarroja en ole etsinyt enää, vaan poistanut kaikki turhat, jätin etukatteeseen ainoastaan nrg power ja jalkatilaan vastaavat, myös kylkitarrat jätin takaosaan. Skootteri toimii mainiosti, liki sisäänajettuna (n400km), mutta sama vanha ja tuttu tulpan nokeaminen kierreosan päässä on kuten muissakin vastaavissa esim gilera, aprilia ja tämä. Tulpan muu väri on kuten pitääkin elikä vaaleahkon ruskea, tuo nokeaminen aiheuttaa ajoittain pientä nykimistä varsinkin kylmällä koneella.

Se nykiminen kylmänä on ominaisuus Purejet-koneissa usko tai älä.
Tietetään, onhan näitä purejettejä ollut 2x gilera runner pj ja 2 x Aprilian ruisku sekä nyt 2 x tämä Piaggio nrg pj.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.