Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Super 8 4-t lataus

Aloittaja jsr85, 30.09.21 - klo:00:10

« edellinen - seuraava »

Coastside

#30
Älä räksytä tai mä kusen kintuille.



"Why should be the same stator poles the number of pole rotor ...
https://www.researchgate.net › post › Why_should_be_th...

Why the number of pole of stator and rotor are equal?

Thus the net torque due to the interaction of rotor poles N1 & N2 and stator poles N & S will be zero. ... In view of this, it is essential that in all rotating electrical machines, the number of rotor poles must be equal to the number of stator poles for the production of net electromagnetic torque."

Toisaalta startissa on kaksinapainen staattori ja lukuisia roottorilenkkejä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Miksi kerrot tuon meille, kysyjälle ja minulle, kerrö se tuon tuotteen myynneelle.
Se nyt kuitenkin sinusta välittämättä, tuottaa kolmevaiheisesti sähköä,
ja kokoaalto tasasuunnattuna on huomattavasti alkuperäistä, tehokkaampi.
Minä asentaisin kaikki alkuperäisosat takaisin.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

Niin, minä voisin asioida vain KYMCO yhtiön kanssa? Coloradon kauppuri kertoo sivullaan ettei vastaa sähköposteihin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jsr85

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 10.10.21 - klo:07:29
Lainaus käyttäjältä: jsr85 - 10.10.21 - klo:00:49
Tänään kerkesin hetken taistella kymco kans ja sainkin sen lataamaan, pistin suoraa jännitteensäätimen punaisesta hyppyjohdon akun plussaan ja heti puskee virtaa akulle, sähkökuvan mukaan johdotus meneekin jotakuinkin niin.

Jäljelle jäi vielä akun tyhjeneminen parkissa. Niinku aluksi laitoin, kello ja polttoainemittari on aktiivisia kokoajan kun akunkengät on kiinni. Onko helpoin ratkaista homma päävirtakytkimellä vai onko jollekin tuttu, jo ratkaistu ongelma?

https://www.rollingwrenchdenver.com/products/gy6-charging-system-upgrade-kit-8-pole-to-11-pole-stator
Mopoosi on ilmeisesti jälkiasennettu tehokkaampi lataussarja.
Asennus ei ilmeisesti ole oikein onnistunut,
koska sarja on tarkoitettu 125cc kymcoon.
Tuohon hyppyjohtoon akulta säätimelle kuuluu sulake, ym ym
Tarvitset asiantuntevaa apua, missäpäin suomea mopo on.

Kiitos huolenpidosta mutta uskon selviäväni ihan täältä saatavilla neuvoilla. Asensin toki väliin 15A sulakkeen ;) 08 alue. Sähkökuvan osaan toki lukea.

konenikkari

Ok, ja vähän olisi pitkä tuo matkakin mulle,
kyllähän se siitä kunhan annat itsellesi aikaa  :) Onnea.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

jsr85

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 21.10.21 - klo:07:16
Toimiiko kymco.

Toimii hyvin, tai paremminkin "hyvin".  Eli laitoin akulle trukki liittimen, huolsin bendiksin poistin egr.n käytöstä läppäsin venttiilit ja siistin hieman kanavia ja säädin kaasarin. Nyt narahtaa startista käymään ja käy erittäin nätisti tyhjäkäyntiä ja lataa oikein hyvin.

Seuraavaksi pitäis saada hieman liikettä mopoon kun tytön alla menee just 40km/h tasaisella. Tai ei oikeastaan juurikaan vauhtia vaan voimaa ala kierroksille. Juuri katselin variaattorin läpi ja sieltä oli rullat ihan kulmikkaiksi kuluneet. Huomenna haen uudet rullat ja hihnan ja pääsuuttimen sekä käytän variaattorin lautasen sorvissa jolla saa siihen kuluneet pykälät pois.

Oisko hiettää valistunutta arvausta alkuperäisten rullien painosta(kannattaako keventää?) ja mikä on hihnan tarkka malli?
ps. cdi rajoitin on poistettu mutta tuntuu ettei pääse oikein kierroksille liekö tuon variaattorin syytä ::)

Erkki

Rullat on 6.5 g, laatuosat kestää esim. Naraku, halvat ei, hihnaksi käy 23100-KEB7-9000 alkuperäistä vastaava hihna joiden kokomerkinnöissä on valmistajakohtaisia eroja. Vaikkapa MALOSSI CINGHIA X K BELT 18X9X743mm A30°.
Nuo kun vaihtaa toiminee normaalimmin ja liikkunee normaalipainoisen kuskaamana sen viitisenkymmentä ollen edelleen mopo.

jsr85

Lainaus käyttäjältä: Erkki - 01.11.21 - klo:07:41
Rullat on 6.5 g, laatuosat kestää esim. Naraku, halvat ei, hihnaksi käy 23100-KEB7-9000 alkuperäistä vastaava hihna joiden kokomerkinnöissä on valmistajakohtaisia eroja. Vaikkapa MALOSSI CINGHIA X K BELT 18X9X743mm A30°.
Nuo kun vaihtaa toiminee normaalimmin ja liikkunee normaalipainoisen kuskaamana sen viitisenkymmentä ollen edelleen mopo.

Kiitos👌

jsr85

Joku variaattorissa jarruttaa menoa🤔 uudet rullat ja hihna (ja suurin) paikallaan just ja just 40. Holkki on "suora"  eli ei oo sillä rajoitettu.