Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

kymcon ostin

Aloittaja opa_damien, 28.01.08 - klo:20:51

« edellinen - seuraava »

massey

Hei! Minulla on Kymco Super 9 -08 2-t koneella. Etukatteissa on tarra, jossa sanotaan, että moottoriöljylle on mittatikku, mutta itse en ole sellaista löytänyt. Miten 2-tahti öljyn määrä katsotaan?

NPReal

Kovasti olisi tehnyt mieli Peugeot ostaa tälle kesälle, mutta kun sopivaa ei ainakaan vielä ole löytynyt, niin Kymcoista löytyi pari hyvänoloista. Eli 2007 Agility, joka kuvan perusteella näyttää hyvältä ja huollot on tehty ja vähän ajettu. Toisena vaihtoehtona 2008 Kymco Super 8, myöskin hyvin pidetyn näköinen. Onko näistä malleista mitään mielipiteitä? Luotettavia vai kannattaako heti unohtaa?

Omalla kohdallani luotettavuus on tärkein ominaisuus, ja ilmeisesti Kymco on ihan hyvä merkki? Kiitos ajatuksista/kokemuksista jo etukäteen.

khaosaming

#62
Lainaus käyttäjältä: massey - 20.04.13 - klo:15:41
...Kymco Super 9 -08 2-t-koneella. Etukatteissa on tarra, jossa sanotaan, että moottoriöljylle on mittatikku... Miten 2-tahtiöljyn määrä katsotaan?
------------------
Tässä linkissä on käyttöohje, mutta se ei kerro mitään mittatikusta. En ole koskaan kuullutkaan, että 2t-säiliön täytössä olisi jokin yläraja. Aina olen täyteen kaatanut, ja jos yli on mennyt, pyyhkinyt pois.

Tuoreöljyvoitelusäiliön täyttö:


Vaihteistoöljyn (peräöljyn) täyttö:


Four wheels move the body, two wheels move the soul.

Sillikai

Ostin reilu viikko sitten Kymco Super 8 vm 2010 2-t koneella, kun kyllästyin perheen kakkosauton jatkuvaan korjaamiseen. (En vielä tiedä, että vaihdoiko vain skootterin korjaamiseen..  :D) Itsellä valintaan vaikutti 2-t tekniikka, joka on nuoruusvuosilta tuttua. Toisena perusteena oli Super 8:n isompi koko, johon saa mukavan ajoasennon kun ei tarvi kyhjöttää kädet polvissa kiinni. Ensivaikutelmat on hyvät ja tuntuu laadukkaalta. Noin 0,1 tonnia painavan kuskin alla ei kulkenut tasaisella kuin 40 km/h todellista nopeutta. Tänään vaihdoin variaattoriin kurittoman holkin ja testilenkin perusteella kulkee nyt 50 km/h tasaisella ja riittää minulle. Olen nyt ajanut viikon ajan Vantaalta Espooseen töihin noin 20 km suuntaansa ja lystiä on ollut. Ainakin näin lyhyellä kokemuksella voin suositella.